سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
دوره تربیت کودک

حوزه/ مسئول بسیچ جامعه زنان سپاه استان هرمزگان از برگزاری اولین کارگاه مربی گری تربیت جنسی و عاطفی کودک و نوجوان با حضور پژوهشگر و مدرس کشوری در بندرعباس خبر داد.

منیره محمدی، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، بیان کرد: کارگاه مربی گری تربیت جنسی و عاطفی کودک و نوجو ان ویژه مربیان تربیتی حلقه های صالحین، مشاوران و خواهران فرهیخته و فعال فرهنگی با حضور «دکتر سید محمد کمیل حسینی» پژوهشگر و مدرس کشوری در بندرعباس برگزار می شود.

مسئول بسیچ جامعه زنان سپاه استان هرمزگان افزود: این کارگاه در تاریخ های 18 و 19 تیرماه در مرکز استان به همت بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد(علیه السلام) برگزار خواهد شد.

محمدی با اشاره به محورهای برگزاری این کارگاه، خاطر نشان شد: نقش رسانه در دوران جدید، انقلاب رسانه ای و انقلاب جنسی، رسانه شبکه و نقش آن در بحران جنسی، تغییر معنای زیبایی در بحران جدید، قبیح زدایی و تقدس زدایی در بحران جنسی، در این کارگاه مطرح خواهد شد.

وی در ادامه افزود: سنین مختلف و مسئله جنسیت، نقش خانواده و خصوصا والدین در تربیت سلامت جنسی، بحران تخیل جنسی، بحران بلوغ زودرس، آسیب های جسمی و روانی آن و استراتژی های برخورد در تحلیل و بهبود بخشی وضعیت فعلی و دیگر موضوع های متنوع در بحث تربیت جنسی و عاطفی کودکان و نوجوانان از جمله محورهای دیگر این کارگاه خواهد بود.

مسئول بسیج جامعه زنان هرمزگان در پایان افزود: برگزاری چنین کارگاه هایی با حضور استادهای ارزشی چون «دکتر سید محمد کمیل حسینی» پژوهشگر و مدرس کشوری با همکاری اصحاب رسانه می تواند از جنبه های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha