سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
فیلیپین «لوگوی ملی حلال» جدیدی را پرده برداری کرد

حوزه/ لوگوی ملی حلال توسط فیلیپین ارائه شده و به گفته مقامات این کشور، این لوگو بر روی محصولات صادراتی «حلال و اسلامی» فیلیپین به سایر کشورها گذاشته خواهد شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه»،به نقل از salaamgateway، فیلیپین روز چهارشنبه از یک «لوگوی ملی حلال» جدید پرده برداری کرد که قرار است برای محصولات حلال تولید شده در این کشور مورد استفاده قرار بگیرد

رئیس هیئت مدیره حلال فیلیپین در وزارت تجارت و صنعت این کشور گفت: دفتر اعتباربخشی این سازمان پنجره ویژه ای را برای خدمت به موسسات صدور گواهینامه حلال در کشور در نظر خواهد گرفت.

رومان لوپز مدیر این سازمان شرکت ها و موسسات تجاری کوچک و بزرگ را به استفاده از این فرصت که «تقاضای رو به رشد برای محصولات با گواهینامه حلال» می باشد، تشویق کرد.

لوپز گفت: من خوش بین هستم که با همکاری بیشتر بین بخش های مختلف، ما می توانیم از شرکت های کوچک و متوسط بیشتری حمایت کنیم، آنها را تشویق کنیم تا کسب و کار خود را در راستای تجارت حلال توسعه دهند، و آن ها نیز به ما در توسعه مراکز حلال در کشور، غذارسانی در بازارهای داخلی و همچنین تجارت کمک می کنند.

گفتنی است فیلیپین از سال 2016 تاکنون تلاش هایش را برای ایجاد یک اکوسیستم حلال در این کشور تقویت کرده است. در همین راستا نیز طرح صدور گواهینامه ملی حلال در سال گذشته توسط وزارت تجارت و صنعت این کشور راه اندازی شد و در ماه فوریه سال جاری نیز یک مرکز آزمایشگاهی و علمی برای تجارت ملی حلال ملی فیلیپین به کار افتاد.

لازم به ذکر است طبق اعلام شورای توسعه صادرات فیلیپین، درآمد حلال این کشور در سال 2017 ارزشی معادل 106 میلیون دلار داشت که 8.73%  ارزش تجارت کلی کشور حلال یعنی 63.23 میلیارد دلار می باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha