سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
افتتاح موسسه کلام رودان

حوزه/ مدیر مؤسسه کلام اسلامی امام صادق (ع) شهرستان رودان از افتتاح مقطع سطح سه کلام در این مؤسسه با پذیرش ۳۰ طلبه د رآغاز سال تحصیلی امسال خبر داد.

حجت‌الاسلام علی رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در این مؤسسه بیان داشت: مؤسسه کلام شهرستان رودان در سال ۱۳۹۵ تحت اِشراف حضرت آیت‌الله سبحانی و به همت تولیت حوزه علمیه رودان حجت‌الاسلام عدالت تأسیس شد.

وی افزود: در سال ۹۵ مقطع سطح دو این مؤسسه اقدام به پذیرش طلاب واجدشرایط کرد که امسال تعداد ۳۲ نفر از آنها فارغ‌التحصیل  این مؤسسه شدند.

استاد حوزه علمیه هرمزگان اذعان کرد: با پیگیری  و حمایت‌های لازم تولیت حوزه علمیه رودان و مدیر حوزه علمیه هرمزگان حجت‌الاسلام‌والمسلمین حقیقی و دیگر مسئولان که با مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور و حضرت آیت‌الله سبحانی صورت گرفته  امسال مجوز تأسیس مقطع سطح سه این مؤسسه صادر شد.

حجت‌الاسلام رئیسی خاطرنشان شد: برای جذب طلاب جهت شرکت در سطح ۳ این مؤسسه تبلیغات گسترده‌ای در سطح استان هرمزگان و جنوب استان کرمان صورت گرفت که تعداد سی نفر از میان شصت نفر داوطلب پس از کسب امتیاز لازم در مصاحبه علمی  این مؤسسه به این مؤسسه راه یافتند.

وی افزود: طلاب سطح سه در این مؤسسه از طلاب  جنوب استان کرمان و استان هرمزگان هستند که بعد از مدت ۳ سال فارغ‌التحصیل سطح ۳ این مؤسسه خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha