شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ائمه جمعه استان خراسان جنوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ائمه جمعه زحمت و تلاش های بسیاری می کشند و پاسخگوی سوالاتی هستند که در واقع باید دیگران به آن پاسخ دهند اما متأسفانه از زیر آن شانه خالی می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، صبح امروز در نشست ائمه جمعه استان، ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: در شرایط آخرالزمانی و در سطح بین المللی ممکن است اسم ها،عناوین، نام کشورها، حزب ها، گروه ها، دین و مذهب ها فرق کند، اما به صورت کلی دو جبهه حق و باطل در مقابل یکدیگر قرار دارند و دیگران ناگزیر با موضع گیری یا عدم موضع گیری، با سخن یا سکوت و همچنین با اخم و لبخندشان جزء این دو گروه هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز در شرایط ویژه ای قرار داریم، افزود: انسان ها مکلف هستند که جایگاه ایمانی و اعلای حق و ابطال باطل را رقم بزنند، لذا اگر این عزم در اهل ایمان جدی باشد پیروزی نیز جدی است اما اگر سستی بصورت گیرد گناهی خواهد بود که بر گردن همه مدعیان حق خواهد افتاد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تفکر لیبرال دموکراسی در واقع با جامعیت هواهای نفسانی، موضع ضد تعالیم همه انبیاء دارد، خاطر نشان کرد: دشمنان امروز با همه تجهیزات و ابزارهای رسانه ای و تبلیغاتی، و با استفاده از راهبرد مکر، حیله و فریب حملات و هجوم های گسترده ای را بر علیه اسلام آغاز کرده است، لذا باید تلاش بسیار زیادی صورت گیرد تا مردم را حفظ کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه نباید توقع داشت که همه ی مردم مکر و حیله دشمنان را متوجه شوند، ادامه داد: مسئله نفوذ، تصمیم گیری و تصمیم سازی نیز موضوع مهم دیگری است که باید مد نظر قرار گیرد.

وی عنوان کرد: دشمن هنگامی که بخواهد کاری انجام دهد به وسیله خود ما رقم می زند و این خطری است که همواره وجود داشته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز داشت: دنیای استکبار طی هفته و با همه مکر و حیله های خود تلاش می کند که ضربه هایی به ما وارد کند اما نماز جمعه پاسخ همه ی آن تلاش ها را می دهد و این بسیار حکیمانه است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: ائمه جمعه زحمت و تلاش های بسیاری می کشند و پاسخگوی سوالاتی هستند که در واقع باید دیگران به آن پاسخ دهند اما متأسفانه از زیر آن شانه خالی می کنند.

وی با تأکید بر اینکه امروز ائمه جمعه افسران جنگ بین المللی هستند، گفت:  جنگ امروز، جنگ همه جانبه ای است و این شماها هستند که مردم را در این جنگ حفظ می کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اتاق های فکر دشمنان همواره در صدد توطئه هستند و هر روز یک توطئه و فتنه جدیدی را به کار می برند خاطر شنان کرد: استکبار جهانی سلطه بر کل جهان را می خواهد لذا برای کل جهان خواب دیده است اما به دلیل اینکه اسلام دارای منطقی قوی است، مانع اصلی خود را اسلام می داند لذا سعی دارد تا ما را ضعیف کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: دشمنان در کنار انواع جنگ های نظامی، ترورهای داخلی، مجهز کردن انواع تروریست ها بر ضد کشورهای اسلامی و انواع محاصره های اقتصادی مخصوصا بر علیه ایران که یک منطقه ی جغرافیایی و فرهنگی ویژه است سعی دارند تا نقشه های پلید خود را به اجرا درآورند.

وی بیان داشت: به امید خدا دشمنان در تمامی توطئه های خود شکست خواهند خورد اما شرط شکست آن ها اقدام با طرح و برنامه متقابل است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به برجام و سپس تعهدهای اروپاییان عنوان کرد: اروپایی ها با اقدامات سرگرمی خود، مسئولان را گول می زنند و از طرفی می بینیم که انگلیس جلوی کشتی حامل نفت ایران را می گیرد، چقدر این ها پر رو و خود باخته هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: به دشمنی با چنین سابقه ای نمی توان اعتماد کرد، اما چرا برخی ها فرصت های طلایی کشور و جهان را می سوزند؟ مسئولان باید پاسخگو باشند.

وی یادآور شد: برخی مسئولان کارهایشان رهاست و آنوقت امام جمعه باید جوابگوی کارهای اجرایی شود!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز روزی است که پیروزی در گرو جرأت است و باید کمرها را محکم بست، گفت: دشمنان اسلام با همه ی ادعاهایی که دارند اما زیر پایشان خالی و از درون تهی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: به آتش کشیدن پرچم آمریکا در مقابل کاخ سفید و امضای ده ها میلیون نفر بر علیه ترامپ نشان از آن دارد که وضعیت آن ها بسیار نامطلوب است اما وقتی برخی ها حالت انفعالی به خود می گیرند و متاثر از سیاست، اقتصاد و وعده های آن ها می شوند آن ها را پر رو می کنند و الا آن ها در شرایطی نیستند که بتوانند عرض اندام کنند.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha