جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر مجتمع علوم اسلامی کوثر

حوزه/ خانم جلالی با بیان این که خدمت حوزه به محرومین از مطالبات مقام معظم رهبری است، گفت: با افتتاح مرکزی در مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر فعالیت‌‌های نیکوکاری بیشتر و عمیق‌تر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تهران، خانم دکتر خدیجه جلالی، صبح امروز در آیین افتتاحیه مراکز نیکوکاری حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران که در سالن اجتماعات مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر برگزار شد، با اشاره به بحث احسان در آموز‌ه‌های اسلامی گفت: مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر که از سال ۱۳۶۳ شروع به فعالیت کرده‌ است، علاوه بر فعالیت‌های پژوهشی و تحصیل علوم دینی به فعالیت‌های فرهنگی نیز پرداخته است.

مدیر مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های فرهنگی که در این مدرسه اجرا می‌شود، بحث نیکوکاری در سطوح مختلف است. آموزه‌های اسلامی به ما در زمینه احسان به نیازمندان توصیه کرده است و این کار داوطلبانه علاوه بر مسائل مادی در مسائل پژوهشی، پزشکی، علمی و مشاوره خانواده نیز صورت می‌گیرد.

وی افزود: با افتتاح این مرکز در مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر فعالیت‌‌های نیکوکاری بیشتر و عمیق‌تر خواهد شد.

بر پایه این گزارش؛ در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین کبیریان مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تهران، مهندس شیران مدیر کل کمیته امداد استان تهران، حجت الاسلام سهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران حضور داشتند.

 

خبرنگار: فاطمه اسماعیلی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha