جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه مدیران مدارس علمیه قزوین با حضور آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیران مدارس علمیه استان قزوین در جلسه ای با آیت الله اعرافی، مسائل و مشکلات مدارس را با مدیر حوزه های علمیه کشور در میان گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، جلسه مدیران مدارس و شورای معاونان حوزه علمیه استان قزوین، ظهر امروز به ریاست آیت الله اعرافی و با حضور حجج اسلام والمسلمین حبیب الله غفوری قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور در امور استان ها و عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان، در سالن جلسات مدیریت حوزه استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، مدیر سابق حوزه علمیه استان قزوین با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، گزارشی از برنامه ها و فعالیت های حوزه استان در ۳ سال گذشته را ارائه داد.

در ادامه این جلسه مدیران مدارس و معاونان حوزه علمیه علمیه استان با ارائه گزارشی از عملکرد بخش های تحت مدیریت خود، مسائل و مشکلات مدارس و معاونت های حوزه استان را با مدیر حوزه های علمیه کشور در میان گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، مدیر جدید حوزه علمیه استان قزوین هم با تقدیر از اعتماد آیت الله اعرافی، گفت: ان شاءالله در جلسات تخصصی با مدیران مدارس و معاونت های حوزه استان، مسائل و برنامه ها پیگیری خواهد شد.

مدیر جدید حوزه علمیه قزوین همچنین بر ضرورت ایجاد منابع پایدار و احیای موقوفات حوزه استان تاکید کرد.

یکی دیگر از برنامه های این جلسه، سخنان حجت الاسلام والمسلمین غفوری قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها و حجت الاسلام غبیشی نماینده معاونت آموزش حوزه های علمیه بود که به بیان راهکارهای رشد و توسعه حوزه های استانی و مدارس علمیه پرداختند.

آیت الله اعرافی نیز در این جلسه با اشاره به لزوم تلاش جهادی مدیران مدارس، گفت: پیشرفت حوزه به هم افزایی، هم گرایی، کار کارشناسی متقن و تلاش جهادی نیاز دارد .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha