جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 تصاویر/ مراسم اهداء ۲۰۰ جهیزیه به زوج های جوان خراسان جنوبی

حوزه/ آئین افتتاح ۲۵۰‌ پروژه محرومیت‌زدایی عمرانی، اشتغال و اقتصاد مقاومتی و با حضور مسئولان سپاه پاسداران و دستگاه های اجرایی در سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، همایش طلایه داران سازندگی پیش از ظهر شنبه همراه با آئین افتتاح ۲۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی عمرانی، اشتغال و اقتصاد مقاومتی و اهداء ۵۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان استان سمنان با حضور فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کشور، نماینده ولی فقیه و استاندار، فرماندهان سپاه و سایر مسئولان استان در سالن اجتماعات سپاه برگزار شد.

در این مراسم به طور همزمان در سراسر استان سمنان اهدای ۵۰۰ جهیزیه شامل ۱۱ قلم اقلام و کالاهای اساسی زندگی شامل لباس‌شویی، یخچال، قابلمه و سرویس طروف، کتری و … بین زوج‌های نیازمند توزیع شد.

همچنین عملیات اجرایی ۲۵۰ پروژه عمرانی از سوی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کشور و سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این مراسم آغاز شد.

راهکارهای ارتقای پروژه‌های عمرانی و رفع نیازهای مردم نقاط محروم استان سمنان و همچنین کمک به افزایش کمک‌های مردمی در زمره مباحثی است که در این همایش پیرامون آن صحبت شد.

فرمانده سپاه استان سمنان نیز در این همایش گزارشی از عملکرد سپاه استان در حوزه محرومیت‌زدایی، کمک به مناطق محروم، مسائل عمرانی و سیل زدگان سمال و غرب کشور ارائه کرد.

در این مراسم تعدادی جهیزیه به صورت نمادین به چند زوج استان سمنان اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha