جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حمید دامغانی - فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: چندی است که محرومیت‌زدایی به برنامه اصلی سپاه تبدیل شده و محرومیت‌زدایی متن اصلی و رویکرد اصلی سپاه است و جزو برنامه‌های حاشیه‌ای نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سرهنگ حمید دامغانی، ظهر امروز در آیین افتتاح 250 پروژه عمرانی، اشتغال‌زایی، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی مناطق سیل‌زده و اهدای 500 سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت استان سمنان اظهار داشت: چندی است که محرومیت‌زدایی به برنامه اصلی سپاه تبدیل شده و محرومیت‌زدایی متن اصلی و رویکرد اصلی سپاه است و جزو برنامه‌های حاشیه‌ای نیست.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: کار در سپاه فرصتی برای خدمت‌رسانی است و تلاش می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت خیران، مردم و مسئولان برای رفع محرومیت اقدامات قابل قبولی صورت گیرد و خدمت‌رسانی سرلوحه کار در مجموعه سپاه قرار دارد.

وی افزود: به همین جهت در مجموعه سپاه، سه قرارگاه متمرکز راه‌اندازی شده که یک قرارگاه کشوری و دو قرارگاه استانی است؛ قرارگاه استانی سپاه در حوزه زیرساخت‌ها در محرومیت‌زدایی اقدامات قابل قبولی ارائه داده است.

سرهنگ دامغانی خاطرنشان کرد: قرارگاه استانی سپاه، خدمات عمومی را به همه سطوح در استان سمنان در حوزه معیشتی، عمران و زیرساخت ارائه می‌دهد؛ اما چون موضوع اصلی استان سمنان آب است، بخش عمده‌ای از پروژه معطوف به مسأله آب خواهد بود.

وی گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در مجموعه سپاه راه‌اندازی شده و در استان سمنان نیز شکل گرفته و آثار مثبتی دارد؛ تمرکز این قرارگاه در سه دهستان بوده که مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی است.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: این قرارگاه در پنج عرصه فعالیت دارد و کار علمی در امور اشتغال‌زایی، فرهنگی و عمران و زیرساخت مبتنی بر نیازهای واقعی در حال انجام است.

وی افزود: رویکرد اصلی این قرارگاه، توانمند کردن مردم در حوزه رفع محرومیت است؛ در مجموعه سپاه استان سمنان، قرارگاه شهید شاطری با تمرکز بر 23 نقطه محروم و حاشیه‌نشین تحت عنوان محلات اسلامی مشغول خدمت‌رسانی است.

سرهنگ دامغانی خاطرنشان کرد: نتیجه این همه اقدامات جمعی باعث شده تا سطح و روحیه خدمت‌گزاری در استان از درجه بالاتری برخوردار باشد و نماد علمی و عملی آن در سیل اخیر در چند استان کشور قابل رؤیت بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha