پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه برگزاری جشن های زیرسایه خورشید در سراسر کشور در دهۀ کرامت، توطئه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را در ابعاد فرهنگی خنثی می کند،گفت: برگزاری جشنهای دهه کرامت به نمایش گذاشتن عشق به اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهۀ کرامت، با اشاره به اینکه تاسیس دفاتر آستان قدس رضوی در مراکز استان ها، منشأ خیر و برکات مادی و معنوی برای عاشقان امام رضا(ع) را به دنبال داشت، گفت: وجود دفتر آستان قدس در کرمانشاه، به واسطه قرار داشتن در مسیر زوّار عتبّات، قدمگاه شهدا و از طرفی ارتباط معنوی عاشقان اهل بیت(ع) لازم و ضروری بود.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه در سال های گذشته عملکرد دفتر آستان قدس در مناسبت های مختلف، از جمله خدمت رسانی به زوّار اربعین، حوادث غیرمترقبه و روستاهای محروم، مایه افتخار انقلاب اسلامی است، گفت: استقبال تمامی اقشار وصنوف علی الخصوص طلاب و روحانیون در قالب خادمیاران رضوی، موجبات برکات و خدمات بیشتری در خدمت رسانی به مناطق محروم و روستاهای دور دست شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه های دهه کرامت نشر شمیم معنوی اهل بیت(ع) در میان تمامی ارادتمندان به آل رسول(ص) در ایران اسلامی است، گفت: حضور کاروان خادمان رضوی به همراه پرچم متبرک آستان قدس، در اقصی نقاط استان کرمانشاه، موجب نزول برکات معنوی و تعمیق ارتباط قلبی میان آن حضرت و مسلمین می باشد.

حجت الاسلام ایرانی با بیان اینکه مراسم جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر با عنوان «دختر خورشید»، موجب اُنس و ارتباط معنوی خانواده های کرمانشاهی با خاندان اهل بیت(ع) است، گفت: باید سیره زندگی و ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری حضرت فاطمه معصومه(س) را بعنوان الگو برای دختران مسلمان ایرانی معرفی کنیم.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه برگزاری جشن های زیرسایه خورشید در سراسر کشور در دهۀ کرامت، توطئه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را در ابعاد فرهنگی خنثی می کند، گفت: برگزاری جشن های دهه کرامت به نمایش گذاشتن عشق به اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام ایرانی با اشاره به اینکه دفتر استانی که با زحمات زیاد، رواق رضوی شبیه سازی شده در پارک شرقی طاقبستان را درکنار جشن های رضوی ایجاد نمود، گفت: استقبال و حضور بانوان و برنامه‌های متنوعی و تجلیل از دختران خانواده های شهدای مدافع حرم قابل تقدیر است.

وی در پایان با بیان اینکه از تولیت سابق آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به واسطه ایجاد دفاتر استانی و نشر شمیم رضوی در سایر نقاط ایران اسلامی جای تقدیر و تشکر دارد، گفت: خدمات انجام شده در دفاتر تازه تاسیس آستان قدس در سراسر کشور بدون ساز و کار اداری و اعتبارات مصوب دولتی، معادل و بلکه فراتر از خدماتی است که نهادها در قالب وزارتخانه،سازمان و ارگانهای رسمی دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha