جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله العظمی حکیم

حوزه/ حضرت آیت الله حکیم، قشر جوان را به اهتمام ورزیدن به فرهنگ دینی و اجتماعی اصیل در جهت منافع کشور و جامعه خود دعوت کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف در دیدار جمعی از دانشجویان، قشر جوان را به اهتمام ورزیدن به فرهنگ دینی و اجتماعی اصیل در جهت منافع کشور و جامعه خود دعوت کردند و از آنان خواستند با تمسک دین و اعتقادات نسبت به خصوصیاتی که با آن از سایر ملت های جهان متمایز شده اند، کوتاهی نکنند؛ چرا که این دین و اعتقادات موجب محترم شمردن این امت میان امت ها شده است.

تاکید بر وحدت و دوری از بحث بر سر اختلافات مذهبی، دینی و قومیتی

معظم له جوانان را به دوستی، همبستگی، وحدت کلمه و دوری از بحث و جدل بر سر اختلافات مذهبی، دینی و قومیتی و غیر آن توصیه کردند و افزودند: اینگونه مسائل موجب تفرقه میان فرزندان یک ملت واحد می شود و این چیزی است که دشمن برای آن تلاش می کند  و مورد حمله فکری قرار می دهد.

 

فریب فرهنگ های ویرانگر بیگانه را نخورید

حضرت آیت الله حکیم بر عدم توجه به فرهنگ های ویرانگر بیگانه تاکید کردند و گفتند: این فرهنگ ها با ایجاد لذت های آنی به دنبال دور نگه داشتن فرد و جامعه از خداوند متعال است و می خواهد با غوطه ور کردن آن ها در گناهان بزرگ عفت آنان را هدف قرار دهد تا تسلیم افکار گمراه کننده آن ها شوند؛  افکاری که جامعه های آنان را ویران کرده و نمی دانند چگونه از دست آن خلاصی یابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha