سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محسن جلالی- معاون آموزش و پژوهش حوزه اصفهان

حوزه/ حجت الاسلام جلالی از مشارکت و حضور فعال معاونت پژوهش حوزه علمیه اصفهان و محققین و پژوهشگران حوزه در زمینه ارائه مقالات علمی به همایش ملی ناجا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محسن جلالی، پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی و همکاری ناجا استان با حوزه علمیه اصفهان در زمینه همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری رهبری اظهار کرد: برگزاری چنین نشست های هم اندیشی در برگزاری هرچه باشکوه تر این همایش وتحقق اهداف آن موثر است.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه اصفهان در زمینه تحقق منویات رهبری از هیچ امری فروگذاری نخواهد کرد تصریح کرد:  قطعا معاونت پژوهش حوزه علمیه اصفهان تلاش خواهد کرد که نقشی پر رنگ در زمینه ارائه مقالات علمی از سوی محققین و پژوهشگران حوزه پیرامون محورهای انتخابی همایش ملی ناجا داشته باشد.

معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان ابراز کرد: انگیزه در امر دست به قلم شدن و نگاشتن مقالات علمی بسیار موثر بوده، البته اغلب آن ها شامل انگیزه های درونی است که به عنوان موتور محرک محقق و نویسنده در زمینه ارائه مقاله صورت می پذیرد.

وی عنوان کرد: برگزاری یکی از امور موثر در ایجاد انگیزه های درونی، برگزاری جلسات هم اندیشی و همکاری ارگان های مشارکت کننده در همایش با یکدیگر است.

حجت الاسلام جلالی در ادامه جلسه از موافقت و اهتمام جدی معاونت پژوهش برای ارائه چکیده مقالات علمی پیرامون محورهای همایش تا 31 مردادماه و ارائه اصل مقالات تا 15 شهریورماه سال جاری خبرداد.

وی در پایان  متذکر شد: تمرکز و توجه هر محقق به یک موضوع از محورهای شش گانه همایش موجب تقویت و عمق مطالب نگاشته شده  و مقالات علمی می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha