چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پژوهش

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از شناسایی طلاب مستعد اهل قلم و پژوهشگر برای خلق آثار تحقیقی و پژوهشی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد .

حجت الاسلام کامران پنام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه امسال برای پیشبرد اهداف پژوهشی در مدارس علمیه استان لرستان تدابیر و برنامه ریزی های لازم اندیشیده شده است، بیان داشت: در سال تحصیلی جدید اساتید و کادر مدارس علمیه استان در راستایی شناسایی طلاب مستعد تلاش خواهند کرد تا آنان را به سمت خلق آثار پژوهشی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب در سرفصل های مربوطه هدایت کنند .

وی با اشاره به اینکه این برنامه در سال تحصیلی جدید در مدارس علمیه استان لرستان اجرای خواهد شد، بیان داشت: اساتید پژوهشگر حوزه در راستای کمک و هدایت این آثار پژوهشی به طلاب کمک خواهند کرد .

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان در ادامه از برگزاری کارگاه پژوهشی ویژه طلاب مدارس علمیه استان خبر داد و خاطر نشان کرد: این کارگاه با هدف ارتقاء مهارت های پژوهشی 4 تا 9 مرداد ماه با شرکت بیش از 60 طلبه از 13 مدرسه علمیه استان در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز برگزار خواهد شد .

 حجت الاسلام پنام در پایان یادآور شد: دراین کارگاه طلاب اصول علمی مقاله نویسی،پایان نامه نویسی،تهیه نشریات حوزوی و ... را فرا می گیرند .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha