جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ امام جمعه تبریز با تأکید بر اینکه باید اولویت فعالیت‌های فرهنگی مقابله با سبک زندگی غربی باشد، خاطرنشان کرد: دست یابی به دانش فنی دنیا و عدم وابستگی به خارج از مزایای تولید نرم افزارهای داخلی است‌.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، در مراسم رونمایی از نرم افزار قرآنی ندای رحمت با تبیین ضرورت تولید نرم افزارهای داخلی، گفت: دست یابی به دانش فنی دنیا و عدم وابستگی به خارج از مزایای تولید نرم افزارهای داخلی است‌.

وی با بیان اینکه تولید نرم افزارهای داخلی جنبه های اقتصادی هم دارد، گفت: تولید نرم افزارهای داخلی از خروج میلیون ها دلار ارز جلوگیری می کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با توصیف ارزشمند بودن تولید نرم افزارهای داخلی خصوصاً در حوزه قرآنی، خاطرنشان کرد: باید کارهایی تولید شود که برای دانش آموزان و دانشجویان مفید باشد و آموزش قرآن را تسهیل و سبک زندگی ایرانی، اسلامی را ترویج دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه همه فعالیت‌های ما باید با محوریت توجه به جوانان باشد، ادامه داد: مقابله با سبک زندگی غربی که عمده هدفش تاثیر بر روی فرهنگ جوانان ایران است، باید اولویت فعالیت های فرهنگی جامعه ما باشد.

قابل ذکر است، در این دیدار طراحان و مجریان نرم افزار قرآنی «ندای رحمت» از نحوه فعالیت این نرم افزار گزارش دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha