پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ امام جمعه تبریز در دیدار با اعضای هسته مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز گفت: بسیج باید در کنار فعالیت‌های انقلابی، پیشرفت علمی توأم با معنویت را اولویت اصلی خود قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، عصر امروز در دیدار با اعضای هسته مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز، با تاکید بر اینکه ترویج سبک زندگی ایرانی، اسلامی باید بخشی از فعالیت های بسیج باشد، بیان داشت: دشمنان در تلاش هستند با سرمایه گذاری در تغییر سبک زندگی جوانان ما، سبک زندگی غربی را در اندیشه و اعمال آنها نهادینه کنند که البته در برخی مواقع هم موفق شده اند اما بسیج دانشجویی باید با تقویت آموزه‌های دینی و انقلابی در باورهای دیگر دانشجویان در برابر این عملیات فرهنگی دشمن بایستد.

وی ضمن انتقاد از نوع پوشش برخی جوانان در جامعه، ادامه داد: محور تمام برنامه های مخرب دشمن اثرگذاری بر روی مسائل خانوادگی و اجتماعی است، از این رو ترویج فرهنگ دفاع مقدس برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمنان است.

امام جمعه تبریز در این دیدار ضمن اشاره به آثار و برکات کاروان های راهیان‌نور دانشجویی، اظهار داشت : در این کاروان ها جوانان را با فرهنگی آشنا می‌کند که در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستاد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی باید از بالاترین سطح علمی برخوردار باشد، تصریح کرد: بسیج باید در کنار فعالیت‌های انقلابی، پیشرفت علمی توأم با معنویت را اولویت اصلی خود قرار دهد.

وی در پایان با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، از بسیج دانشجویی خواست با آگاهی و بصیرت سیاسی بالا، خود را برای انتخاباتی پرشور آماده کنند تا دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند.

در این دیدار معاونت‌های مختلف بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز از عملکرد یکساله خود گزارش دادند‌.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha