جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 فرمانده تیپ مستقل امام صادق(ع)

حوزه/ فرمانده تیپ مستقل امام صادق علیه‌السلام بر لزوم حفظ چهره مکتب، ارزش‌ها و احکام دینی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، گردهمایی آمران به معروف و ضابطان تیپ مستقل امام صادق علیه‌السلام امشب قبل از اذان مغرب و عشاء با سخنرانی آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در سالن جلسات این تیپ مستقل برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عزت‌الله معتمد در این همایش طی سخنانی حفظ نظام اسلامی را یکی از مهم‌ترین نکات مورد تاکید امام خمینی(ره) دانست و اظهار کرد: به گفته ایشان حفظ نظام اوجب واجبات است و بر اساس این اندیشه فکری، حکومتی و سیاسی ایشان در مرحله نخست حفظ حکومت اسلامی کاری حاشیه‌ای نیست و اینکه حفظ مبانی امام برای حفظ افراد و تشکیلات نیست.

وی هدف نخست حکومت اسلامی را پیاده‌سازی آموزه‌های اسلامی خواند و افزود: حفظ نظام به معنای حفظ افراد و تشکل‌ها نیست درحالی‌که اگر هدف حفظ اشخاص و تشکل‌ها بود امام نباید مقابل امثال بنی‌صدرها ایستدگی می‌کرد.

فرمانده تیپ مستقل امام صادق علیه‌السلام بر لزوم حفظ چهره مکتب، ارزش‌ها و احکام دینی تاکید کرد و گفت: همانطور که امام حفظ اسلام را حفظ حکومت اسلامی می‌دانستند ما نیز باید برای حفظ اسلام، حکومت اسلامی خود را حفظ کنیم، انبیای الهی نیز از صدر عالم تاکنون برای برپایی دین و حکومت الهی بر روی این کره خاکی حضور یافته‌اند.

وی ادامه داد: امروز به خواست و اراده دشمن برخی از افراد معلوم‌الحال که تکلیف آن‌ها نسبت به مردم اصیل قم مشخص است به دنبال رفتارهایی هستند که در شأن قم نیست همانگونه که بعد از رحلت پیامبر اسلام(ص)، شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها و امام علیه‌السلام زمان زیادی طول نکشید تا مدینه‌النبی به مرکز فساد و فحشا تبدیل شود

معتمد با تاکید بر اینکه  قم پایگاه انقلاب و مدینه‌‌الامام  است، تصریح کرد: دشمن برای تخریب این شهر مقدس برنامه‌ریزی کرده تا بتواند در کل کشور به این هدف برسد هر چند این آرزو را به‌گور خواهد برد اما ما باید هشیار و مراقب توطئه دشمن باشیم.

خاطرنشان می‌شود، آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت در حاشیه این مراسم بر سرمزاری شهدای گمنام تیپ مستقل امام صادق علیه‌السلام حضور یافت و به قرائت فاتحه پرداخت.

 

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha