جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حمله گروهی از اوباش هندو به جوانان مسلمان در آسام

حوزه/ چهار موتورسوار هندو به سه جوان مسلمان در بازار حمله کرده و درحالی که خاطر مسلمان بودن آنان را مورد آزار و اذیت قرار دادند، مجبورشان کردند شعار بت پرستی سربدهند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از indiatoday، مسلمانان هندی در هندوستان بار دیگر مورد آزار و اذیت هندوهای افراطی قرار گرفتند. در حالی که تنها دو هفته از ایجاد مزاحمت برای دو جوان در هند می گذرد، این بار در منطقه بارپتا در آسام هند، سه جوان مسلمان هدف حمله چهار تن از هندوهای افراطی قرار گرفتند. هندوها جوانان مسلمان را مجبور به سر دادن شعار بت پرستی «درود بر رام» کردند.

به گفته پلیس، این حادثه در ساعات اولیه روز جمعه در نزدیکی دانشکده پزشکی فخرالدین علی احمد به وقوع پیوست. چهار تن از اوباش هندو سوار بر یک اتومبیل به یک فروشگاه پزشکی وارد شده و رقیب الحق، کارمند مسلمان آنجا را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

جاکر حسین رئیس انجمن تجار محلی گفت: این افراد همچنین به کوربان خان و بوران علی که در فروشگاه های اطراف کار می کنند، اهانت کرده و بدون هیچ دلیلی آنان را اذیت کردند. سپس آن ها را مجبور کردند که شعار بت پرستی سر بدهند.

پلیس ضمن اعلام اینکه موتورهای این افراد مصادره شده گفت: ما تحقیقاتی در این زمینه آغاز کرده ایم. و متهمان به زودی دستگیر خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha