جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 498178
۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
حج

حوزه/ اولین کاروان حاجیان استان یزد از فرودگاه شهید آیت الله صدوقی(ره)یزد عازم مدینه می شوند و به دلیل استقبال یزدی ها برای حضور در حج تمتع امسال بیش از هزار نفر به ظرفیت اولیه یزد افزوده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، بر اساس اعلام حج و زیارت استان یزد چهارهزارو پنج نفر از حجاج استان یزد در قالب ۲۷کاروان از تاریخ ۱۷تیرماه به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

 از این تعداد کاروان ۲۶کاروان مدینه قبل و یک کاروان مدینه بعد است و قرار بود سهمیه حج امسال استان یزد در ابتدا ۲۱کاروان با ۳هزارو ۱۸۰زائر باشد ولی به علت تکمیل ظرفیت یزد به عنوان دومین استان کشور چهار کاروان دیگر هم اضافه شد.

این گزارش می افزاید: به دلیل استقبال زیاد برای حضور در کاروان های یزدی ها دو کاروان از شیراز و کرمان به کاروان های یزد اضافه شد ولی اعزام این دوکاروان از طریق استان کرمان و شیراز انجام می شود ودر مجموع ۲۷کاوران از استان یزد اعزام می شوند.

اعزام کاروان های استان یزد به سرزمین وحی تا 22 تیر ادامه دارد وبازگشت اولین گروه حجاج در تاریخ ۲۶مرداد تا ۲۹مرداد خواهد بود.

حاجیان یزدی قریب به 40 روز در سرزمین وحی حضور خواهند داشت و  بیش از۱۸۰ نفر کارگزار شامل مدیرکاروان ،پزشک، روحانی و معین و معینه همره این کاروان ها اعزام می شوند و سه کارگزار استان یزد مدیریت هتل های حجاج را برعهده دارند.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha