جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اعتراض سیاستمدار برجسته کشمیری به سرکوب و تحقیر مسلمانان

حوزه/ فاورق عبدالله سیاستمدار و رئیس کنفرانس ملی جامو و کشمیر طی سخنانی گفت: برخی نیروهای معاند هویت و یکپارچگی کشمیر، هویت اسلام ما را خاری در چشمشان می بینند و آن را سرکوب می‌کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از thehindu، فاروق عبدالله سروزیر سابق جامو و کشمیر طی سخنانی به سرکوب مسلمانان در این کشور اعتراض کرد.

فاروق عبدالله که یک سیاستمدار برجسته، نماینده پارلمان و رئیس کنفرانس ملی جامو و کشمیر می‌باشد روز شنبه گفت: هویت اسلامی جامو و کشمیر خاری در چشم نیروهای تفرقه انگیزی بوده که معاند هویت و یکپارچگی آن هستند. متاسفانه نیروهای معاند و دشمنان هویت ما با استفاده از سرسپردگان محلی برای رسیدن به اهداف شوم شان ادامه می‌دهند.

عبدالله افزود: رشد سریع آنان در لباس سیاست در دره کشمیر، همچنین نشان دهنده دستور کار ننگین نیروهایی است که می‌خواهند صدای مردم، به ویژه ساکنین مسلمان دره را تقبیح و تقسیم کنند، و تفرقه بیندازند.

سخنان عبدالله  در حالی گفته شد که فرماندار جامو و کشمیر خواستار حمایت مردم محلی برای راه اندازی دوباره بزرگراه اصلی دراین کشور شده است، همان مردمی که در پی اعتراض به نبود جاده های امن اخیرا در معرض بازداشت و ضرب و شتم دولتی قرار گرفته‌اند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha