سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
 جشنواره علامه حلی

حوزه/ حجت‌الاسلام رستم پور با بیان اینکه استان خوزستان به‌عنوان برترین استان از حیث تعداد مقالات ارسالی به جشنواره علامه حلی انتخاب شده است، گفت: یک هزار و ۹۷۰ اثر از سوی طلاب خوزستانی به دبیرخانه جشنواره علامه حلی ارسال شد که بر این اساس بیشترین شاخص ارسال آثار به جشنواره علامه حلی، از آن حوزه علمیه استان خوزستان شد.

حجت‌الاسلام محمدصادق رستم پور، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به انتخاب استان خوزستان به‌عنوان برترین استان از حیث تعداد مقالات ارسالی به جشنواره علامه حلی، اظهار داشت: با توجه به اینکه طلاب خوزستانی حدود ۲ هزار اثر به یازدهمین جشنواره علامه حلی ارسال کرده بودند، خوزستان به‌عنوان استان برتر از حیث ارسال آثار انتخاب شد.

وی اضافه کرد: تعداد دقیق آثار ارسالی یک هزار و ۹۷۰ اثر است که مدارس علمیه آیت‌الله قاضی دزفول، امام محمدباقر (ع) شوش و امام خمینی (ره) اهواز بیشترین آثار ارسالی را دارا بودند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه در سال جاری، دبیرخانه‌ای در مدارس علمیه برای ارزیابی مقالات ارسالی تشکیل شده است، گفت: آثار ارسالی به جشنواره علامه حلی پس از ثبت کشوری در دبیرخانه جشنواره استانی ارزیابی و تصحیح می‌شوند.

حجت‌الاسلام رستم پور، در پایان با بیان اینکه بیشتر آثار در زمینه فقه و اصول هستند، اظهارداشت: نخستین مرحله‌ای که در دبیرخانه استانی اجرا می‌شود، تصحیح مقالات و ارزیابی مقدماتی آن‌هاست که إن‌شاءالله پس از بررسی‌های لازم، آثار منتخب به دبیرخانه استانی ارسال می‌شوند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha