جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام بخشی پور

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه در کشور مرکز مقابله با تفکر انحرافی وفرقه وهابیت هستند، گفت: در دهه کرامت ۲۴ بقعه متبرکه استان مجری اجرای طرح کرامت هستند.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، اظهار داشت: دهه کرامت فرصت خوبی برای اعتلای فرهنگ زیارت و تکریم امامزادگان است.

وی با بیان اینکه حضور امامزادگان در ایران به خاطر ظلم بنی‌امیه و بنی‌عباس بوده است، گفت: امامزادگان مهمترین مرکز تبلیغی و ترویجی اسلام و مقابله با جنگ نرم دشمن به حساب می‌آیند.

حجت الاسلام بخشی‌پور با اشاره به اینکه دهه کرامت فرصتی ارزشمند برای خدمات عام المنفعه به مردم و معرفی بقاع متبرکه است، گفت:شعار محوری دهه کرامت امسال "خدمت کریمانه و مهربانی به رسم اهل بیت(ع)" است.

وجود 98 بقعه متبرکه در سراسر استان

وی با بیان اینکه 98 بقعه متبرکه در خراسان جنوبی وجود دارد، عنوان کرد: امسال تعداد 24 بقعه در استان مجری طرح کرامت هستند.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به میزبانی هشت بقعه متبرکه از خدام حرم مطهر امام رضا(ع) در دهه کرامت، گفت: برنامه محوری خدام حرم مطهر رضوی(ع)، چهارشنبه 19 تیرماه درآستان امام زادگان باقریه بیرجند برگزار می شود.

حجت الاسلام بخشی پور با اشاره به فعالیت های عمرانی در بقاع متبرکه استان، گفت: به منظور رفاه حال زائرین و مسافرین فعالیت‌های عمرانی  سال گذشته در بقاء متبرکه استان چشمگیر بوده است.

وی با اشاره ظرفیت های خدماتی و رفاهی بقاء متبرکه استان، افزود: در همین راستا749سوئیت و زائر سرا و 138 آلاچیق آماده پذیرایی از زائرین و مسافرین می باشند.

انتهای پیام/ ک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha