شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پویش مردمی حجاب، میراث ایرانی،گرایش جهانی

حوزه/ پویش مردمی حجاب، میراث ایرانی، گرایش جهانی در استان سمنان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، مریم افسری، پیش از ظهر امروز، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به هفته حجاب و عفاف که از 15 تیرماه آغاز و تا  21 تیرماه ادامه خواهد داشت. به همت مرکز فضای مجازی قافله ، پویش مردمی حجاب میراث ایرانی گرایش جهانی در استان سمنان راه اندازی شد.

مسئول واحد خواهران مرکز فضای مجازی قافله سمنان تصریح کرد: این پویش در راستای ترویج فرهنگ صحیح حجاب و عفاف در سطح جامعه اسلامی همزمان با دهه کرامت اجرا شد و شعار این پویش، براساس یکی از شعارهای هفته حجاب و عفاف در سال 1398 در راستای هم صدایی با کل کشور انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف راه اندازی این پویش ، مشارکت مردم در حمایت از حجاب به عنوان میراث کهن ایران است که بتوانیم این میراث کهن را در مقابل هجمه دشمنان، حفظ و حراست کنیم، افزود: از دیگر بخش های شعار این پویش مردمی گرایش جهانی است که  با توجه به  تبلیغات منفي و همه جانبه غرب عليه اسلام و فرهنگ اسلامي، لكن در كنار تمام تبلیغات منفي غرب، روند گرايش و تمايل مردان به خصوص زنان غربي به اسلام و علي الخصوص به مسئله حجاب غير قابل انكار است به شكلي كه بر اساس آمار مختلف، اسلام نسبت به ديگر اديان در غرب رو به گسترش است و بيش از 150 درصد، افزايش يافته است و این را هم باید بدانیم که امروز عریانی و‌نیمه عریانی در فرهنگ غرب سبب افزایش خشونت در کشورهای غربی شده و بنیان‌های خانواده از دست رفته و آرامش آنان را سلب کرده است و به حول و قوع الهی با بیداری مردم جهان این میراث کهن، گرایش جهانی گرفته است.

افسری خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف این پویش مطالبه گری جوانان، از مسئولان جهت نظارت بر اجرای صحیح قوانین عفاف و حجاب در  جامعه برگزار شده است.

مسئول واحد خواهران مرکز فضای مجازی قافله سمنان گفت: عموم مردم می توانند محتواهای تولیدی خود را در قالب عکس، دست نوشته با موضوع حجاب و عفاف میراث ایرانی، گرایش جهانی جهت انعکاس در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به آدرس های زیر ارسال نمایند.

آدرس در سروش و ایتا:    @ghafele110

آدرس در صفحه اینستاگرام:  @teame- ghafeleh-semnan

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha