جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام جوانبخت

حوزه/ حجت الاسلام جوانبخت امروز در بازدید از بیمارستان خیریه امید از اعلام آمادگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی برای حمایت از بیماران سرطانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام ناصر جوانخبت امروز به همراه تولیت موقوفه فتح اله خان سرتیپ ضمن حضور بیمارستان امید از روند ارائه خدمات این بیمارستان بازدید کرد.

در این دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی ضمن اعلام آمادگی این اداره کل در جهت حمایت از بیماران سرطانی بیان داشت: اداره کل اوقاف آذربایجان‌غربی با داشتن مستغلات وقفی توانایی کمک به به بیماران سرطانی را دارد که با بررسی نیات مرتبط واقفین در زمینه‌های بهداشت و درمان می‌توان در راستای درمان این بیماران استفاده نمود.

وی افزود: نیات غیر مرتبط موقوفات دلیل اصلی عدم حمایت اوقاف و امور خیریه از برخی امورات خیریه می‌باشد که با تبلیغ و ترویج این سنت حسنه و تغییر نیات واقفین  متناسب با نیازهای روز جامعه می‌توان از این امورات خیریه حمایت نمود .

حجت الاسلام جوانبخت بیان داشت: وقف مشارکتی نیز می‌تواند در امر جذب مشارکت‌های مردمی موثر واقع شود.

بر پایه این گزارش در ادامه این دیدار از سرای امید ارومیه که برای اسکان خانواده بیماران نیازمند احداث گردیده بازدید بعمل آمد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha