پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دیدار معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با مدیر ستاد اقامه نماز قم

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: فعالیت‌های فرهنگی زمانی مفید و مؤثر است که ما بتوانیم افراد جامعه را به سوی مسجد سوق دهیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سعید روستا آزاد معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در دیدار با مدیر ستاد اقامه نماز قم بیان داشت: محل اصلی فعالیت‌های فرهنگی، مسجد است و بقیه اماکن به صورت عاریه است.

وی با بیان این که فعالیت‌های فرهنگی زمانی مفید و مؤثر است که ما بتوانیم افراد جامعه را به سوی مسجد سوق دهیم، افزود: در برخی جاها که فعالیت فرهنگی شکل می‌گیرد، شاهد این هستیم که به نماز توجه نمی‌شود و یا در حاشیه قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین روستاآزاد خاطر نشان کرد: اگر محور فعالیت‌های فرهنگی نماز و مسجد باشد، کار مفید و مؤثری انجام داده‌ایم و رضایت حضرت حق تعالی و ائمه معصومین(ع) را به دست آورده‌ایم.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با استقبال از طرح‌های ارائه شده توسط مدیر ستاد اقامه نماز قم، اظهار داشت: در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم، ایشان بر رسیدگی به کار‌های فرهنگی در قم تأکید داشتند و ما در دفتر تبلیغات به صورت ویژه به این مسأله توجه کرده‌ایم و برای توسعه نماز اعلام آمادگی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در برگزاری جشن تکلیف مناطق محروم، برپایی دوره‌های آموزشی و دیگر برنامه‌های ستاد اقامه نماز برای توسعه نماز اعلام آمادگی می‌کنیم.

در ابتدای این دیدار مدیر ستاد اقامه نماز قم به توسعه فعالیت‌های فرهنگی با موضوع نماز تأکید کرد و گفت: با عنایت به پیام مقام معظم رهبری به اجلاس بیست و هفتم نماز، محور‌های اصلی فعالیت این ستاد توسعه نماز بین دانش‌آموزان، توجه به مدرسه و دانش‌آموز در امر نماز است.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha