جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار گفت: بسیج نیرویی با پتانسیل بالاست که در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره این امر را نشان داده است و امروز نیز در میدان فرهنگی و جنگ نرم و اقتصادی حرف اول را می زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، نشست طلاب و بسیجیان شهرستان بیجار، عصر امروز در مدرسه سفیران هدایت بیجار برگزار گردید.

در این مراسم، حجت الاسلام سیدموسی محمودی اظهار داشت: بسیج از شالوده های اصلی نظام و انقلاب است تا جایی که امام راحل درباره بسیج می فرمایند:« بسيج شجرة طيبّه و درخت تناور و پرثمري است كه شكوفه‌هاي آن بوي بهار وصل و طراوات یقين و حديث عشق مي‌دهد.»

مدیر مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار ادامه داد: امروز وظایف و نقش بسیج در جامعه و کشور بسیار متنوع و گسترده است و هر جایی که لازم باشد، حضور این قشر قابل ملاحظه است.

این استاد حوزوی با تاکید بر اینکه امروز وظیفه بسیج از میدان های رزم به میدان های فرهنگی و اقتصادی کشیده شده است، گفت: زمانی بسیج و بسیجی به عنوان مدافعان نظام اسلامی سلاح به دست از این انقلاب دفاع می کردند، امروز هم بسیج در حوزه های مختلف همانند حوزه های فرهنگی، اقتصادی، جنگ نرم و... حضورش را در جامعه نشان می دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال نشان دادن چهره ای غیرمردمی از بسیج هستند، اظهار داشت: بسیج برگرفته و متشکل از افراد متعهد، انقلابی و دین مدار است که حس وطن پرستی و ایمان دارند، لذا خطاب کردن بسیجی به غیر از این صفات نوعی احجاف در حق این قشر مخلص و بی ادعاست.

مدیر مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار تصریح کرد: بسیج در طول عمر 40 ساله انقلاب همواره خدمتگزار و خادم ملت ایران بوده است و نه خود را وامدار کسی می داند و نه اینکه خود را طلبکار نظام و جامعه.

حجت الاسلام محمودی با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور بسیج در سطح جامعه هستیم، گفت: باید اذعان داشت که مشکلاتی در جامعه داریم که دولت به تنهایی قادر به حل آنها نیست، لذا بسیج باید در کنار مردم برای رفع این معضلات ضروری است که وارد میدان عمل شود.

این استاد حوزوی بیان کرد: تا زمانی که این انقلاب اسلامی وجود داشته باشد، بسیج و بسیجی نیز وظیفه سنگینی بر عهده دارند، لذا باید بسیج را رکن رکینی از ارکان این نظام و انقلاب تعریف کرد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار اظهار داشت: بسیج نیرویی با پتانسیل بالاست که در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره این امر را نشان داده است و امروز نیز در میدان فرهنگی و جنگ نرم و اقتصادی حرف اول را می زند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha