جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید عباس صالحی

حوزه/ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیران علمی سی‌و‌هفتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و بیست‌و‌هفتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه دبیران علمی سی‌و‌هفتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و بیست‌و‌هفتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال را منصوب کرد.

سیدعباس صالحی، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی‌راد را به‌عنوان دبیر علمی سی‌و‌هفتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

در حکم صالحی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی‌راد آمده است:

«نظر به مراتب علمی و فرهنگی و تجربه‌های ارزشمند جنابعالی در حوزه‌های کتاب، فرهنگ و پژوهش به موجب این حکم به عنوان «دبیر علمی سی و هفتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از همکاری اندیشمندان و صاحب‌نظران و اهالی ‌قلم و نشر، در گسترش دانایی و اعتلای علم و فرهنگ در ایران اسلامی، موفق و موید باشید».

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی احمدعلی حیدری را به‌عنوان دبیر علمی بیست و هفتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال منصوب کرد.

در حکم صالحی خطاب به احمدعلی حیدری نیز آمده است:

«نظر به تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی در حوزه‌های علمی و پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان «دبیر علمی بیست‌و‌هفتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

امید است با عنایت الهی و بهره‌گیری از دیدگاه‌های صاحب نظران، این جایزه ارزشمند و معتبر که نقش مهمی در دیپلماسی فرهنگی دارد، بیش از گذشته زمینه‌ساز رشد و تعالی جامعه فرهنگی و علمی ایران و جهان گردد.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha