جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسینی خراسانی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به جایگاه امامزادگان در بین مردم، گفت: امامزادگان یک ظرفیت بزرگ انسانی، اسلامی، الهی و توحیدی دارند که باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،با اشاره به‌روز ملی امامزادگان در کشور اظهار داشت: امامزادگان در سراسر کشور همچون ستارگانی درخشان در ظلمت فتنه‌ها و بداخلاقی‌ها دشمنان نورافشانی می‌کنند و راهنمای راه حق جویان و راهیان حقیقت هستند.

وی ادامه داد: بقاع متبرکه امامزادگان در کشور ما پس از حرم نورافشان امام رضا (ع)، بارگاه پرعظمت حضرت فاطمه معصومه (ص)، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و حرم شاه‌چراغ، هرکدام در حقیقت در حد خودشان خواستگاه توحید و ملجأ انسان‌های مؤمنی هستند گه در سختی‌ها و دشواری‌های زندگی و برای غلبه بر مشکلات به بقاع متبرکه و این مزارات پناه می‌برند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی خراسانی ابراز داشت: وجود امامزادگان در کشور یک ظرفیت بزرگ انسانی اسلامی، الهی و توحیدی است که همواره جوانان و نوجوانان و ملت عزیز با حضور در این بقاع با اسلام و علوم دینی آشنا می‌شوند و دل و روح خودشان را از آلودگی‌ها و کرده و غبارها پاک و منزه می‌کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha