شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ر

حوزه/ عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که حجاب در جامعه مظلوم واقع‌شده است، گفت: جامعه نیازمند ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است و باید اجتماع عظیم دختران انقلاب در سراسر کشور برگزار شود.

آیت‌الله احمد بهشتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، بابیان این‌که جامعه نیازمند ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است، اظهار داشت: اجتماع عظیمی که قرار است با حضور دختران انقلاب در حمایت از حجاب انجام شود اقدام خوبی است اما باید این برنامه‌ها بیش از این و در سراسر کشور انجام شود.

وی ادامه داد: حجاب در کشور ما که یک کشور اسلامی، انقلابی و پایگاه تشیع است واقعاً مظلوم واقع‌شده است و حقش ادا نمی‌شود.

آیت‌الله بهشتی افزود: قصور و تقصیر از جانب هرکسی است این‌یک مشکل بزرگی است که در جامعه ایجادشده است و متأسفانه مدارس و دانشگاه‌ها به‌جای این‌که محیط پرورش حجاب باشند محیط دامن زدن به بی‌حجابی هستند.

وی محیط دانشگاه‌ها را مناسب ندانست و ابراز داشت: صداوسیما هم در این زمینه مقصر است به‌طوری‌که برخی از برنامه‌های صداوسیما اصلاً مناسب نیست و در برخی زمان‌ها صداوسیما در مسئله بدحجابی علمداری می‌کند.

عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که باید در خصوص مسئله حجاب کار و تلاش شود، بیان داشت: محیط مدارس باید سالم و در راستای فرهنگ عفاف و حجاب باشد و علاوه بر این صداوسیما نیز باید در برخی از برنامه‌های خود تجدیدنظر کند و برنامه‌هایی پخش نکند که مقدمه‌ای بی‌حجابی شود.

وی به بهره‌مندی از اساتید و روانشناسان در زمینهٔ عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: در خصوص عفاف و حجاب باید روانشناسان و متخصصان وارد عمل شوند و اجازه ندهند این امر مقدس این‌گونه بی‌اعتبار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha