چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
برگزاري نشست تخصصی «نیاز سنجی اولویت های پژوهشی در استان»

حوزه/معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س) بندرعباس از برگزاری نشست تخصصی «نیاز سنجی اولویت های پژوهشی در استان هرمزگان» با حضور رئیس بسیج علمی سپاه امام سجاد (ع) و رئیس بسیج رسانه خبر داد.

خانم سمیه احمدی طیفکانی در حاشیه برگزاری نشست تخصصی «نیاز سنجی اولویت های پژوهشی در استان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري «حوزه» از هرمزگان، بیان داشت: این نشست با هدف شناسایی آسیب های اجتماعی استان هرمزگان برای تعیین اولویت های پژوهشی با حضور دکتر عامری رئیس بسیج علمی سپاه امام سجاد (ع)، مرتضی پیروی منش رئیس بسیج رسانه، اشرف باقری زاده مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س)، نخبگان حوزه و جمعی از پژوهشگران، در مدرسه علمیه الزهرا(س) بندرعباس برگزار شد.

وی افزود: در این نشست هر یک از نخبه هاي علمي و پژوهشی به طرح یک اولویت پژوهشی در استان اشاره کردند که از مهمترین آن ها می توان به بحث های حجاب، طلاق و پیامدهای آن، مشکلات آموزشی در مدارس، عدم خودباوری، هوش اخلاقی و ... اشاره کرد.

استاد حوزه خواهران با اشاره به نتایج این نشست، خاطرنشان کرد: نهادینه شدن جایگاه ارزشی خانواده، خودباوری در میان افراد جامعه، آگاهی بخشی در زمینه های مختلف، مدیریت در انتخاب، به روز رسانی روش های تبلیغ مبلغان دینی، دیدگاه های اقتضایی و تربیت دینی کودکان از جمله راهکارهای پیشنهادی در این نشست بود.

رئیس بسیج رسانه خواهران همچنین گفت: شناسایی جنگ نرم، طراحی راهکارهای مبارزه با جنگ نرم، بکار بردن شاخصه های توسعه پایدار در همه زمینه ها، ترویج ادبیات و رفتارهای ارزشی اسلامی از طریق صدا و سیما، به روز رسانی مصادیق آیات و روایات و هماهنگ با زبان علم روز از دیگر راهکارهای پیشنهادی در این نشست بوده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha