چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سعید مرادپور

حوزه/ امام جمعه اسکو به مناسبت گرامیداشت ایام دهه کرامت با خانواده آزاده شهید کریم کاظمی و جانباز اکبر کاظمی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مرادپور به مناسبت گرامیداشت ایام دهه کرامت، با خانواده آزاده شهید کریم کاظمی و جانباز اکبر کاظمی دیدار و گفتگو کرد.

امام‌جمعه اسکو با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و ایام ولادت امام رضا(ع)، در این دیدار ضمن تجلیل از خانواده‌های شهدا گفت: خانواده شهدا از ارزش‌های معنوی بالایی برخوردارند و امام راحل به‌حق فرمودند: «شهدا چشم‌وچراغ این ملت هستند».

وی، خانواده شهدا و ایثارگران را یکی از عوامل اصلی حفظ انقلاب اسلامی ایران و این نظام دانست.

حجت‌الاسلام مرادپور وجود خانواده شهدا و ایثارگران در بین مردم را باعث دلگرمی برای جامعه بیان کرد و گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برای همه ما روحیه‌بخش است.

بر اساس این گزارش، شهید کریم کاظمی متولد سال 1345 با عضویت ارتشی در منطقه عملیاتی قادر به اسارت نیروهای بعثی درآمده و در سال ۱۳۶۹ آزاد و به میهن اسلامی بازگشته و در سال ۱۳۷۴ براثر شدت جراحات دوران اسارت به درجه رفیع شهادت نائل‌آمده است و همچنین برادر بزرگوار این شهید اکبر کاظمی متولد ۱۳۴۴ با عضویت ارتشی در سال ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی لو لان براثر انفجار خمپاره به درجه جانبازی نائل گشته است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha