پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دانشکده علـوم قرآنـی مراغه

حوزه/ دانشکده علوم قرآنی که در حال حاضر به عنوان تنها دانشکده علوم قرآنی آذربایجان‌شرقی فعالیت می‌کند، ۱۲۰ دانشجوی دختر و پسر بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی برای سال‌تحصیلی ۹۹-۹۸ پذیرش خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام حمید محمدی‌راد امروز در گفتگو با خبرنگاران بیان داشت: برای سالتحصیلی ۹۹-۹۸ تعداد ۱۲۰ دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشکده علوم قرآنی مراغه به عنوان تنها دانشکده علوم قرآنی آذربایجان‌شرقی پذیرش خواهند شد.

وی افزود: بر اساس این طرح جذب دانشجو که برای اولین سال اجرایی شده است، ۶۰ دانشجوی پسر و ۶۰ دانشجوی دختر در دوره‌های روزانه و شبانه پذیرش شده و مشغول تحصیل در رشته‌های علوم قرآنی خواهند شد.

رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه اظهار داشت: علاقه‌مندان به تحصیل در رشته‌های علوم قرآنی، حدیث و تفسیر برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دانشکده، به سایت سازمان سنجش و یا سایت دانشکده به آدرس maragheh.quran.ac.ir مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام محمدی‌راد در خصوص دانشجویان مشغول به تحصیل در این دانشکده گفت: ۳۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد مشغول تحصیل در دانشکده علوم قرآنی مراغه هستند.

وی اضافه کرد: فعالیت دانشکده علوم قرآنی مراغه از سال ۱۳۷۳ آغاز شده است و تاکنون بیش از ۸۰۰ نفر از این دانشکده فارغ التحصیل شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha