سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه فارس از اعلام آمادگی حوزه در همه زمینه‌ها جهت همکاری با آموزش‌وپرورش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد عابدی، صبح امروز در جلسه کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش‌وپرورش استان که در سالن جلسات دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان فارس برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌هایی موجود در حوزه، اظهار داشت: حوزه علمیه در همه زمینه‌ها آمادگی خود را برای همکاری با آموزش و پرورش اعلام می‌کند.

وی افزود: اگر آموزش‌وپرورش در موضوع مدارس غیرانتفاعی زمینه را فراهم کند ما قطعاً  برنامه‌های مطلوبی راداریم و در این بخش اجرایی خواهیم کرد.

مدیر حوزه علمیه استان فارس، توسعه مدارس امین را جزو مطالبات حوزه علمیه دانست و عنوان کرد: بسیاری از خانواده‌ها با ما تماس می‌گیرند و دوست دارند فرزندان آنان در این بخش تحصیل کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدارس علمیه در همه مباحث که در تفاهم‌نامه ذکرشده می‌تواند همکاری‌های مطلوبی داشته باشد.

نجفی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان فارس نیز در ادامه این جلسه با اشاره به برنامه‌های استانی آموزش‌وپرورش ابراز کرد: تفاهم‌نامه‌ای به‌عنوان دستور کار سال جدید آماده‌شده که در صورت امضا در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی به سفر اخیر خود به قم اشاره کرد و افزود: در این سفر متوجه شدم که حوزه علمیه با برنامه و منسجم در خصوص تعلیم و تربیت به جد در حال فعالیت است، امیدواریم نتیجه این سفر در آینده نیز مثمر ثمر واقع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha