پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس به همکاری بین حوزه علمیه و آموزش‌وپرورش اشاره کرد و گفت: نتیجه استمرار این دو نهاد اصیل قطعاً تعالی و رشد جامعه را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمودی، صبح امروز در جلسه کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش‌وپرورش استان که در سالن جلسات دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه گام مؤثری در همکاری‌های بین حوزه علمیه و آموزش و پروش برداشته‌شده است، اظهار داشت: انسجام و وحدت رویه بین این دو نهاد بسیار جالب‌توجه است.

وی در ادامه افزود: امیدواریم استمرار همکاری بین این دو نهاد اصیل وجود داشته باشد که نتیجه آن قطعاً تعالی و رشد جامعه را در پی خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس بابیان اینکه اطلاع‌رسانی به طلاب جهت حضور در عرصه آموزش‌وپرورش انجام‌شده است، بیان داشت: در همکاری بین حوزه و آموزش‌وپرورش باید از نهایت ظرفیت‌ها استفاده کرد.

وی عنوان کرد: با توجه به همدلی که بین نهاد حوزه علمیه و آموزش‌وپرورش وجود دارد، اگر صلاح دانسته شود باید در خلال این برنامه‌ها و تفاهم‌نامه، همکاری‌های دیگری انجام شود.

حجت‌الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تحصیلات حوزوی در مقاطع مختلف طولانی است، باید واحد تربیت‌بدنی را در حوزه علمیه تعریف کنیم البته صحبت‌هایی نیز با قم انجام‌شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha