سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
طرح یادواره امام خمینی در تبریز

حوزه/ طرح یادواره حضرت امام خمینی(ره) به منظور پرورش روحی و غنا بخشی به اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان، سال ها پیش در تبریز راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، طرح یادواره حضرت امام خمینی(ره) که تلفیقی از آموزش‌های فرهنگی، مفاهیم شهروندی، موضوعات درسی و علمی، بخش‌های تفریحی و ورزشی می‌باشد، از ابتدای این هفته با پایان مهلت ثبت‌نام، در تبریز وارد مرحله اجرایی شد.

حجت‌الاسلام حسین قدوسی امروز در جمع مدیران طرح یادواره حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: این طرح، با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و آموزش‌وپرورش استان، بدون اخذ هزینه خاصی، طراحی شده تا در خدمت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان باشد.

وی دوره نوجوانی را دوره سازندگی فکری و روحی انسان برشمرد و خاطرنشان کرد: طرح یادواره امام خمینی(ره)، از سال‌های دور، با همین هدف پیگیری شده و امروز خرسندیم که بعد از چند سال، شاهد افتتاح دوره جدیدی از این طرح هستیم.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز اضافه کرد: این طرح به منظور پرورش روحی و غنا بخشی به اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان، سالها پیش راه اندازی شد که پیگیری افراد فارغ شده از این طرح، نشان از موفقیت این طرح می داد.

حجت‌الاسلام قدوسی خاطرنشان کرد: مایه مسرت ماست که این طرح در دور جدید خود توانسته با ریل‌گذاری در اهداف کارشناسی شده به آن مسیر پربرکت استمرار بخشد.

وی با بیان اینکه علم و ایمان، دو بال تکامل انسان است، افزود: نوجوانی فرصت پایه‌ریزی شخصیت انسان است و از دانش‌آموزان این طرح انتظار می‌رود، با حضور فعال در بخش‌های مختلف این طرح، این فرصت را در خود شکوفا کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha