پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی قم

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه هشت هزار واحد صنفی در قم پروانه کسب ندارند، گفت: بیشتر ناهنجاری‌هایی که در حوزه اصناف مشاهده می‌شود به این واحدهای غیرمجاز اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»سردار عبدالرضا آقاخانی در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به اینکه هشت هزار واحد صنفی در شهر قم پروانه کسب ندارند، عنوان کرد: نیروی انتظامی آماده است تا در ساعات غیر از اداری نیز امور مربوط به اصناف را پیگیری کند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه بکارگیری بانوان فروشنده در واحدهای صنفی نیازمند استعلام است، اضافه کرد: تذکر به بانوان فروشنده که وضعیت ظاهری نامناسبی دارند دنبال می‌شود.

همچنین، فرمانده تیپ مستقل امام صادق علیه‌السلام از برگزاری گردهمایی آمران به معروف و ضابطان این مجموعه با حضور ۳۵۰ نیروی انقلابی یاد کرد و گفت: این برنامه برای بانوان نیز در روز عفاف و حجاب دنبال خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین معتمد خاطرنشان کرد: اکنون آمادگی لازم وجود دارد تا در صورت همکاری شهرداری بتوانیم ایستگاه‌هایی را در برخی از نقاط حساس قم برپا کرده و در روز عفاف و حجاب به بانوانی که دارای حجاب برتر هستند گل‌هایی را هدیه کنیم.

وی با بیان اینکه برخی از تبلیغات نامأنوس با فضای فرهنگی قم است، تصریح کرد: در صورتی که شهرداری و مجموعه‌های مختلف مشارکت لازم را با تیپ مستقل داشته باشند می‌توانیم فضای تبلیغاتی شهر قم را با رویکردهای مذهبی و فرهنگی پوشش دهیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha