شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پلیس

حوزه/ نخستین جشنواره ملی «پلیس در تراز انقلاب اسلامی» با موضوع «رفتار حکیمانه پلیس با مردم» در ۸ بخش پوستر، عکس، نقاشی، فیلم کوتاه (نماهنگ، مستند)، پویانمایی، خاطره، شعر و سرود و مقاله برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، نخستین جشنواره ملی پلیس در تراز انقلاب اسلامی با موضوع «رفتار حکیمانه پلیس با مردم» را در ۸ بخش پوستر، عکس، نقاشی، فیلم کوتاه (نماهنگ، مستند)، پویانمایی، خاطره، شعر و سرود و مقاله برگزار می کند.

موضوعات جشنواره عبارتند از «پلیس مؤمن و خدامحور»، «پلیس متشرع و متعبد»، «پلیس ولایی و انقلابی»، «پلیس مجاهد و مدافع ارزش‌ها»، «پلیس تکلیف گرا و ساده زیست»، «پلیس عفیف و غیور»، «پلیس مهربان و رئوف»، «پلیس امنیت آفرین و دشمن شناس»، «پلیس خدمتگزار و مردم یار»، «پلیس بصیر و حکیم»، «پلیس مقتدر و شجاع»، «پلیس قانونمند و باانصاف»، «پلیس حرفه‌ای و تحولگرا» و «پلیس امین و پاکدست».

شرکت کنندگان در جشنواره می‌توانند از ۳ طریق پست الکترونیک (publicrelatinns.saas@police.ir)، پیام رسان سروش به شماره ۰۹۰۳۵۲۵۳۷۶۹ و ارسال پستی به دبیرخانه جشنواره (صندوق پستی: ۶۱۹-۱۵۷۴۵) اقدام کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ آبان ماه ۹۸ است که این مهلت تمدید نمی‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از مقررات تخصصی و عمومی جشنواره می‌توانید به نشانی اینترنتی  Saas.police.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha