شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
یک روز تحصیلی در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز

حوزه/ مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر، با اعلام خبر برگزاری دوره تهذیبی این مدرسه علمیه، گفت: دوره تهذیبی به‌صورت کارگاهی برگزار شده و برخی کلاس‌ها عمومی و برخی دیگر نیز به‌صورت تخصصی برگزار می‌شوند.

حجت‌الاسلام رضا حیدری، مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره تهذیبی این مدرسه علمیه، اظهارداشت: این دوره تهذیبی از ۱۱ تیرماه آغاز و تا ۲۹ همین ماه با حضور کلیه طلاب ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دوره تهذیبی مدرسه علمیه امام صادق(ع)، به‌صورت کارگاهی برگزار می‌شود، گفت: طلاب شرکت‌کننده در این دوره، از محضر 4 استاد بهره‌مند شده و إن‌شاءالله در پایان دوره نیز، یک اردوی یک‌هفته‌ای به مشهد مقدس برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر، با بیان اینکه کلیه طلاب مجاز به شرکت در دوره تابستانه هستند، اظهارداشت: برخی کلاس‌ها عمومی برای کلیه مقاطع تحصیلی و برخی دیگر نیز به‌صورت تخصصی بوده برای پایه خاصی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حیدری، از برگزاری مسابقه پایان دوره با محوریت مسائل اجتماعی خبرداد و بیان کرد: در پایان این دوره، مسابقه‌ای مرتبط با موضوعات تدریس شده و همچنین موضوعاتی در خصوص مسائل روزمره اجتماعی و مباحث اخلاقی، برگزار و به افراد برگزیده نیز جوایزی نفیس اهدا می‌شود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha