جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام علی خاک رنگین

حوزه/ پژوهشگر مرکز حدیث ولایت دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: سیاه نمایی های دشمن در جنگ رسانه ای افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری «حوره» ار سمنان، حجت‌الاسلام علی خاک رنگین، در سومین نشست تخصصی «تبیین بیانیه گام دوم انقلاب» در سمنان، به میزبانی سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان، با اشاره به جنگ رسانه ای دشمنان علیه انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی، در جنگ رسانه ای یک سری مسائل غیر واقعی را به خود ایرانی ها و غیر ایرانی ها نشان می دهند.

پژوهشگر مرکز حدیث ولایت دانشگاه جامع امام حسین (ع)، با بیان اینکه یک تمدن بر سه شاخصه «علم، فرهنگ و اقتصاد» شکل می گیرد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال حدود ۵۰ دیدار دارند که حداقل در ۱۰ دیدار آن یعنی حدود ۲۰ درصد در خصوص علم صحبت کرده اند.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی، گذشته اسفناکی است، افزود: امروز و پس از شکل گیری انقلاب اسلامی، حدود ۹۸ درصد مردم کشور با سواد هستند و برای امیدآفرینی و فهمیدن شرایط رشد و پیشرفت امروز کشور باید گذشته را با دقت مطالعه کنیم.

پژوهشگر دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، با اشاره به وضعیت ایران پیش از شکل گیری انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: پیش از شکل گیری انقلاب اسلامی، در وضع سلامت و بهداشتی مردم کشور ضعف بسیاری وجود داشت و پزشک از خارج از کشور به درون این کشور می آمدند و بسیاری بانوان و یا فرزندان در هنگام زایمان از بین می رفتند.

وی با اشاره به وضعیت امنیت کشور در انقلاب اسلامی گفت: در حوزه امنیت بی نظیریم و ایران جزو امن ترین کشور دنیا برای زندگی است؛ رسانه های غربی واقعیت های آمریکا و غرب را نشان نمی دهند، در جریان آتش سوزی در کالیفرنیا به واسطه عدم مدیریت درست مسئولان آنجا، بحران غیر قابل مدیریت شده بود در آخر باران آتش سوزی را خاموش کرد و ترامپ با رئیس آتش نشانی درگیر شد، اما این نوع اخبار در رسانه های آنان جایی ندارد.

حجت الاسلام خاک رنگین، با اشاره به پیشرفت های ایران پس از شکل گیری انقلاب اسلامی افزود: تعداد راه های روستایی بعد از انقلاب با قبل آن قابل قیاس نیست و پیشرفت هایی در ایران شکل گرفته است که مرهون و مدیون شکل گیری انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه درست برخی از ضعف ها وجود دارد اما سیاه نمایی علیه کشور حرف دیگری است، گفت:  دشمنان به دنبال ضعف نشان دادن نقاط قوت کشور و برجسته سازی نقاط ضعف کشور هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha