چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بطحایی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین بطحایی سپردن پول‌های نفت به دست اروپایی‌ها را تخطی از قانون قرآن عنوان کرد و گفت: قرآن کریم به صراحت بیان می‌کند که پول‌های خود را به دست سُفَها ندهید و اروپایی‌ها مصداق بارز سفها هستند و نمی‌شود پول مملکت را در اختیار بانک‌های سفها قرار داد و بدان‌ها اعتماد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم بطحایی گلپایگانی، عصر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه آذربایجان‌غربی در ارومیه، با تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) اظهار داشت: ارتباط با قرآن، سنت و اهل بیت پیامبر (ع) برای ایرانی‌ها یک افتخار بزرگ است.

وی ادامه داد: خدای متعال در قرآن کریم بیان می‌کند که اگر مردم به عهد خود با خدای متعال وفا کنند خدای متعال هم به عهد خود وفا خواهد کرد، اینکه خدای متعال مردم را خطاب قرار می‌دهد که به عهد خود با شما وفا خواهم کرد، این نهایت لطف بر بندگان و اتمام حجت بر آن‌ها است.

عضو خبرگان رهبری، وعده خدای متعال به مردم را سعادت بشر عنوان کرد و گفت: خدای متعال به بندگان خود وعده داده است که مدیریت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی جامعه را به آن‌ها واگذار خواهد کرد و اگر آن‌ها در این راه فرستادگان خدا را یاری کنند خدای متعای ترس و خوف آن‌ها را به امن تبدیل می‌کند.

وی افزود: همه پیامبران الهی در مرحله مدیریت جامعه موفق بودند، اما در ادامه عدم همراهی مردم موجب شکست نقشه‌های انبیای الهی شده است که زندگی حضرت موسی (ع) و پیامبر اسلام (ص) نمونه بارز این مسئله است.

حجت الاسلام و المسلمین بطحایی بیان داشت: انقلاب اسلامی با نصرت الهی و باور به وعده‌های الهی به پیروزی رسید و حکومت شاهنشاهی 2500 ساله را که 22 نظام در آن حکومت کرده بودند ساقط و مدیریت را به مردم سپرد و در ادامه همراهی مردم این انقلاب را به چهل سالگی رسانده و بدان قدرت بخشید.

وی اضافه کرد: معارضین همه پیامبران الهی افراد داخلی بودند اما معارضین جمهوری اسلامی دشمنان خارجی می‌باشد، کشورهایی مثل آمریکا که خود سال‌ها تحت سیطره انگلیس بود و امروز برای کشورهای دنیا قلدری می‌کند و کشور انگلیس که هنوز هوای استعمار و استثمار را بر سر می‌پروراند از جمله دشمنان انقلاب اسلامی هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ملت دنیا را بیدار کرده و بدان‌ها امید استقلال بخشید، تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی ایران دِهی از دهات آمریکا و فاقد هر گونه امکانات و ارتباطات بود و هیچ گونه استقلال سیاسی و نظامی از خود نداشت و با پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران طعم استقلال را چشیدند و ملت‌های آزاده دنیا ایران را ملجاء و پناه خود دیدند.

وی، سپردن پول‌های نفت به دست اروپایی‌ها را تخطی از قانون قرآن عنوان کرد و گفت: قرآن کریم به صراحت بیان می‌کند که پول‌های خود را به دست سفها ندهید و اروپایی‌ها مصداق بارز سفها هستند و نمی‌شود پول مملکت را در اختیار بانک‌های سفها قرار داد و بدان‌ها اعتماد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین بطحایی در ادامه جدایی ملت ایران از انقلاب اسلامی را غیر ممکن دانست و افزود: با از بین رفتن انقلاب اسلامی، کشور و دین از بین خواهد رفت و مردم ایران به هیچ وجه از انقلاب خود دست برنخواهند داشت و نباید ضعف‌های افراد را به پای ناکارآمدی انقلاب نوشت چرا که ناکار‌آمد‌ها همان شکسته خورده‌های صدر انقلاب هستند که به امید رسیدن به قدرت تلاش کردند و وقتی از مردم تو دهنی خوردند با ورود به سیستم مدیریتی کشور، در نظام اخلال به وجود آوردند و قوه‌قضائیه باید با این‌ها با شدت بیشتری برخورد کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha