پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازدید آیت الله موسوی جزایری از خبرگزاری حوزه

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از خبرگزاری حوزه بازدید و در جریان فعالیت های این رسانه دینی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس حوزه علمیه اهواز امروز سه شنبه 18 تیرماه 1398 با حضور در دفتر خبرگزاری رسمی حوزه از نزدیک با فعالیت های این رسانه حوزوی آشنا شد.

بازدید از بخش های مختلف خبرگزاری و دیدار و گفت و گو با مسئولان، دبیران و کارکنان خبرگزاری حوزه از دیگر برنامه های آیت الله موسوی جزایری بود.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری هم اکنون عضو مجلس خبرگان رهبری است و تا 26 بهمن 1398 سالها عهده‌دار سمت نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه اهواز بود که به دلیل ضعف جسمانی به صورت رسمی در تریبون نماز جمعه استعفای خود را اعلام کرد.

 

گفتنی است: انعکاس مستمر و به‌هنگام آخرین دیدگاه‌های مراجع عظام و بزرگان حوزه و اخبار مراکز، مدارس و مؤسسات حوزوی؛ تعامل خبری منظم با رسانه‌های جمعی کشور به ویژه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها؛ اعزام خبرنگار به خارج از کشور و تهیه گزارش‌های مبسوط از مؤسسات اسلامي و ديني مستقر در خارج کشور؛ اعزام خبرنگار به استان‌های مختلف، تهیه گزارش از مدارس علميه و مراکز حوزوی و گفت‌وگو با ائمه‌جمعه و مسئولان حوزوی و فرهنگی مناطق مختلف کشور از اهم فعالیت های خبرگزاری حوزه است.

از دیگر فعالیت‌ها و دستاوردهای این خبرگزاری می توان به پوشش خبری مناسب همایش‌های حوزوی، کشوری و بین‌المللی همراه با گفت‌وگوي اختصاصی با شخصیت‌های ملی و بین‌المللی و انعکاس نظرات آنان پیرامون جایگاه و وضعیت حوزه‌های علمیه و نقش و تأثیر انقلاب اسلامی بر رویدادهای جهان و مهم‌ترین مباحث روز ایران و جهان اشاره کرد.

 

خبرگزاری حوزه، وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌هاي علمیه است و حجت الاسلام والمسلمین سید مفید کوهساری، مدیرمسئول این خبرگزاری می باشد.

دفتر خبرگزاری حوزه در قم، بلوارامين، بلوار جمهوري اسلامي، کوچه شماره 2، پلاک 15 واقع شده است.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha