شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 498484
۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
مدیرکل اوقاف فارس

حوزه/ رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با صدور حکمی، حجت‌الاسلام موسوی را در سمت خود ابقا کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، به نقل از اداره اوقاف و امور خیریه فارس، بر اساس این حکم، حجت‌الاسلام سید عباس موسوی مدیرکل فعلی اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس به مدت دو سال دیگر عهده‌دار مسئولیت این نهاد خواهد بود.

در حکم حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه آمده است: بنا به پیشنهاد مسئول محترم امور استان‌ها و نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی به‌موجب این حکم به مدت دو سال به‌عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس منصوب می‌شوید.

حفظ و نگهداری و احیای موقوفات که به‌عنوان امانت از سوی واقفین خیراندیش در اختیار سازمان است و صرف عوائد و سرمایه‌های آن در مسیر رونق و تولید و اشتغال و کمک به نیازمندان و انجام امور خیر از وظایف ذاتی و اولیه سازمان در دوره جدید مسئولیت است که باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

استفاده از ظرفیت ارزشمند و مغتنم بقاع متبرکه و امامزادگان واجب‌التعظیم در ترویج و بسط فرهنگ دینی و هرگونه اقدام فرهنگی مه به توسعه وقف امور خداپسندانه و خیرخواهانه بیانجامد از دیگر اقدامات مورد انتظار است.

دوام توفیقات جنابعالی و همکاران محترم را از خداوند متعال مسألت دارم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 1
    سلام هزینه هایی که اوقاف برای پذیره نویسی وانتقال میگیره سر سام آوره .همش با نا رضایتی مردمه شما این پول را برای خیریه میخواهیدبدهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علی IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    0 0
    سلام اسمش هست اوقاف و امور خیریه ولی بیاین نگاه کنین چه پول هایی از مردم بابت زمین اوقافی میگیرن کسی که تازه یه زمین اوقافی با هزار بدبختی خریده برای ساخت یه سرپناه اون وقت جای اینکه دست گیری بکنند مردم سر کیسه میکنند مگه سهم اوقاف چگونه محاسبه میشود که باید برابر قیمت عرف بازار و مشاورین املاک محل باید سهم اوقاف پرداخت شود (یعنی به همون میزان که زمین خریداری شده به همون میزان هم باید به اوقاف پرداخت بشه،)
  • مجید IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 0
    سلام موقوفه معزالوزاره پل صنایع الکترونیک شیرازامسال اجاره اوقافی خود را 100درصد افزایش داده در صورتی که دولت حقوق کارکنان را 20 در صد افزایش داده تورم اعلامی بانک مرکزی 50 در صد تورم بعضی اقلام مانند گوشت 100درصد سال هم توسط مقام معظم رهبری سال مهار تورم اعلام شده چرا کسی توجه نمی کنه لااقل اوقاف که یک ارگان مدهبی است . ایا با این کارهامردم تشویق به وقف کردن اموال خود میشوند. فکر میکنید اینطور پول در اوردن وخرج کردن نمی دانم کجا .ارادتمندان امام حسین (ع) راافزایش میدهد ای کاش یکی ازعلما این را به عنوان یک تحقیق به یه گروه صادق می سپرد تا نتیجه کار را می دید که چگونه به خطا رفته ایم چناب اقای ....من سال 1394خدمت شما امدم وقت خصوصی گرفتم ومطالبم را خدمت شما عرض کردم شما خوب گوش کردید واخر کار به من گفتید همه این صحبت ها را برای این کردید پول اوقاف راندهید من چیزی نگفتم واز شما خداحافظی کردم ورفتم صلاح مملکت خویش خسروان دانند کاش بدون خبر سری به مساجد میزدید وکارنامه اوقاف ودست اندر کاران را از نزدیک میدیدید تازه اینها را من در رابطه با اجاره نوشتم بحث پذیره و انتقال وکارشناس وبساز بفروش هایی که در انجا رفت وامد دارند... بماند