جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: ما در اسلام ارزش‌های کلیدی و کلید ارزش‌ها داریم، ارزش‌های کلیدی نماز و روزه و حج و جهاد هستند؛ اما کلید این ارزش‌های کلیدی ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار اعضای دوره آموزشی نسیم معرفت استانی ویژه کارکنان پایور و پیمانی معاونت‌ها و پلیس‌های تخصصی استان خراسان شمالی، بر اعتلای اخلاق اسلامی و بصیرت سیاسی در بین نیروهای نظامی و انتظامی تأکید کرد.

امام جمعه بجنورد خطاب به نیروهای انتظامی، اظهار کرد: نیروی انتظامی، سپاه و ارتش هم نظم فیزیکی و ظاهری دارند و هم دارای نظم فکری هستند و وجود این نیروها در کنار هم بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه شما پیشانی کار هستید و لباس شما نشان‌دهنده پیشانی بودن در نظام است، افزود: در حیطه کاری شما ارتباطات و امنیت مردم بسیار مهم است، بنابراین جایگاه شما ویژه بوده و باید مراقب رفتار و گفتار خود باشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خطاب به فعالان نیروی انتظامی گفت: رفتار شما باید با مردم دل‌نشین باشد و آبروی نظام را حفظ کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، افزود: یکی از برکات نیروی انتظامی در نظام جمهوری اسلامی این است که امروز نیروهای انتظامی با روحانیت مأنوس شده و عقیدتی سیاسی فعالیت‌های شایسته‌ای در این زمینه دارد در حالی که در شهربانی رژیم سابق هیچ ارتباطی بین روحانیت و نیروهای فعال در این بخش نبود.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: گره خوردن روحانیان با همه اقشار و ادارات از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه ولایت در رأس همه ارزش‌ها و کلید ارزش‌ها است، افزود: ما ارزش‌های کلیدی و کلید ارزش‌ها داریم، ارزش‌های کلیدی نماز و روزه و حج و جهاد هستند؛ اما کلید این ارزش‌های کلیدی ولایت است.

وی با بیان اینکه اهل‌بیت(ع) کلید هستند و توحید سکه‌های معنوی زندگی ما است، گفت: ما با کلید ولایت وارد گنجینه اخلاق و ارزش‌ها می‌شویم، ازاین‌رو هم ارزش‌های کلیدی و هم کلید ارزش‌ها برای ما مهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha