پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار نوعی اقدم

حوزه/ فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) گفت: در سوریه یا باید غیرتمندانه ایستادگی می کردیم و یا با قبول ذلت شکست را به جان می خریدیم؛ همه دنیا مشاهده کردند که عزت و اقتدار برای جبهه مقاومت و رزمندگان حاصل گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، سردار رحیم نوعی اقدم، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه زینبیه شهرستان آبیک ضمن تبریک دهه کرامت بر بهره گیری بیشتر بانوان از فضائل اخلاقی و سبک زندگی فاطمه معصومه (س) تاکید کرد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) خاطرنشان کرد: ایران اسلامی برای حفظ عزت و اقتدار خود نیازمند رزمندگان و دلاورمردان مدافع حرم بوده و نصرت الهی شامل حال این رزمندگان خواهد  بود.

رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: فرهنگ عاشورا و آرمان کربلا در طول هشت سال جنگ تحمیلی به رفتار رزمندگان تبدیل شد و در تحولات چند سال اخیر منطقه نیز این رفتار به پیروزی جبهه مقاومت انجامید.

وی به نقش ارزشمند و ماندگارسرداران و مدافعان حرم در برابر داعش اشاره و بیان کرد: با رشادت طلبی و فداکاری رزمندگان دلاور و مدافعان حرم هیمنه پوشالی داعش که تحت حمایت مالی و تسلیحاتی آمریکا وآل سعود بود، برای همیشه نابود شد.

وی ادامه داد: در سوریه یا باید غیرتمندانه ایستادگی می کردیم و یا با قبول ذلت شکست را به جان می خریدیم؛ همه دنیا مشاهده کردند که عزت و اقتدار برای جبهه مقاومت و رزمندگان حاصل گردید.

سردار نوعی اقدم با بیان اینکه اگر به ادبیات رزمندگان بازگردیم پیروز خواهیم شد عنوان کرد:جایی که مردم در وجود ما روحیه جهاد و مبارزه را ببینند مقاوم تر خواهند ایستاد و رمز پیروزی ما در دفاع مقدس ارتباط و اعتماد به خدای متعال بود.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha