جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی سالاری

حوزه/ استاد حوزه گفت: بصیرت و دشمن شناسی از ویژگی های بارز ملت ایران است و همین بصیرت و بینش سیاسی باعث شده است که تمامی توطئه های دشمنان در طول این ۴ دهه بی اثر بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علی سالاری، ظهر امروز در نشست بصیرتی با جمعی از بسیجیان با اشاره به جبهه گیری های اخیر دشمنان نظام و انقلاب اظهار داشت: این روزها فشارها و تهدیدهای دشمنان انقلات و ملت ایران به ویژه آمریکا به نهایت خود رسیده است و این خود نشان از عجز و ناتوانی آنان در جلوگیری از انتشار انقلاب اسلامی به سراسر جهان دارد.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه فشارهای دشمنان سالهاست که ملت ایران را تهدید کرده است ولی همچنان بی اثر بوده، افزود: فشارهای سیاسی دشمنان این روزها با استفاده از حربه هایی همچون حقوق بشر، مسئله هسته ای و... تنها برای به زانو درآوردن ملت ایران و تضعیف جبهه مقاومت در منطقه و تقویت وضعیت و جایگاه از دست رفته رژیم صهیونیستی می باشد.

حجت الاسلام سالاری در ادامه سخنان خود بیان داشت: خوشبختانه بصیرت و دشمن شناسی از ویژگی های بارز ملت ایران است و همین بصیرت و بینش سیاسی باعث شده است که تمامی توطئه های دشمنان در طول این 4 دهه بی اثر بماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنگ نرم دشمنان در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: در ماه های گذشته در عرصه فضای مجازی شاهد حرکت منسجم و سازماندهی شده دشمنان برای تخریب و تضعیف اعتقادات ملت ایران و ایجاد جدایی و انشقاق بین نسل جوان و انقلاب هستیم که خوشبختانه تاکنون این توطئه ها ره به جایی نبرده است.

حجت الاسلام سالاری با تاکید بر اینکه در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان همه مسئولیم و به فرموده رهبر انقلاب باید آتش به اختیار عمل کنیم، اظهار داشت: امروز صحنه گردانان اصلی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بسیجیان، طلاب، دانشجویان و... می باشند، لذا این اقشار باید تعاملات و ارتباطات خود را با همدیگر بیشتر نمایند تا کارگروه منسجم و تخصصی برای مقابله با ناتوی فرهنگی دشمنان ایجاد کنند.

این استاد حوزوی در ادامه با اشاره به اینکه فشارهای اقتصادی یکی دیگر از ترفندهای دشمنان علیه ملت و انقلاب است، بیان کرد: افزایش تحریم های اقتصادی دشمنان تنها برای دلسردی مردم از نظام اسلامی است، ولی به برکت وجود رهبری جامع و مدبر تمامی این توطئه ها و دسیسه ها یک به یک خنثی می شوند، لذا باید همواره پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به این مملکت آسیبی نرسد.

حجت الاسلام سالاری در پایان سخنان خود تاکید کرد: دشمن به خوبی می داند که نقطه قوت نظام اسلامی ولایت فقیه و تبعیت ملت از رهبری می باشد، لذا هزینه های بسیاری برای از بین بردن این انسجام و وحدت صرف می کند، بنابراین باید همه نگاه و دید سیاسی مان را همراه با بصیرت و دشمن شناسی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha