پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازدید آیت الله موسوی جزایری از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین برته، فعالیت خبرگزاری و افق حوزه را فعالیتی مطالبه گرانه و جریان ساز برشمرد و گفت: مخاطبان خبرگزاری و نشریه افق حوزه غالبا نخبگان و جریان سازان رسانه ای هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته در حاشیه بازدید آیت الله موسوی جزایری از خبرگزاری حوزه و نشریه افق حوزه که بعد از ظهر امروز سه شنبه 18 تیرماه 1398 صورت گرفت، با بیان این که در عرصه رسانه ای در 2 بخش مکتوب و رسانه فعالیت داریم، بیان داشت: در بخش مکتوب نشریه افق حوزه را داریم که نشریه ای خبری تحلیلی است و در بخش رسانه خبرگزاری حوزه را داریم که به 5 زبان فعالیت می کند.

وی افزود: در بخش مکتوب نشریه افق حوزه را داریم که تنها نشریه ای است که با مجوز شورای عالی فعالیت دارد و به صورت هفتگی چاپ و تقدیم علاقه مندان می شود.

مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه با اشاره به فعالیت 15 ساله نشریه افق حوزه، ادامه داد: در کنار نشریه اقدام به چاپ و انتشار ویژه نامه هایی با محتواهای مفید، جدید و بعضا کمیاب کرده ایم که برای مخاطبان بسیار مفید بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت خبرگزاری حوزه اشاره کرد و اظهار داشت: امروز این خبرگزاری با وجود محدودیت های مالی به 5 زبان دنیا فعالیت داشته و دارای 21 درگاه رسانه ای و بیش از 130 هزار مخاطب مباشر است.

حجت الاسلام والمسلمین برته، فعالیت خبرگزاری و افق حوزه را فعالیتی مطالبه گرانه و جریان ساز برشمرد و گفت: مخاطبان خبرگزاری و نشریه افق حوزه غالبا نخبگان و جریان سازان رسانه ای هستند.

وی خاطرنشان کرد: مطالبه گری در زمینه بورس و فعالیت های مالی بانک ها را آغاز کرده ایم و با این کار به دنبال حرکت به سمت بانکداری اسلامی و بررسی مشکلات اقتصادی کشور هستیم.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha