پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جلسه اساتید حوزه علمیه فارس پیرامون سند الگوی اسلامی پیشرفت

حوزه/ رئیس سازمان بسیج اساتید استان فارس با طرح این سؤال که به چه مسائلی در سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت باید پرداخته شود، گفت: مقایسه اسناد رقبا بسیار مهم است تا بتوانیم وجه امتیاز خود را پیدا کنیم، اگر این کار تحقق پیدا نکند چه‌بسا در زمین دشمن بازی کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، محسن جاجرمی، عصر امروز در جلسه هم‌افزایی و ایجاد زمینه مشارکت اساتید حوزه علیه فارس در کارگروه‌های سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، که در سالن جلسات مدیریت حوزه استان برگزار شد، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری 22 مهر 97 فراخوان را برای نخبگان حوزه و دانشگاه و سایرین اعلام کردند، اظهار داشت: سند الگو شامل بخش‌های مقدمه‌ای، مبانی، رسالت، افق و تدابیر است.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان فارس بابیان اینکه زیرساخت‌های انجام‌شده باید در قالب تدابیر خود را نشان دهد، افزود: مقدمات و زیرساخت را باید به‌صورت کار گروهی شکل دهیم، بر این اساس، تدابیر را در قالب هفت موضوع طبقه‌بندی کردیم، این هفت موضوع قابلیت تفکیک نیز دارد و افرادی می‌توانند فعالیت خود را در این کارگروه‌ها انجام دهند.

وی با طرح این سؤال که به چه مسائلی در سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت باید پرداخته شود، بیان داشت: باید به هر سندی که فکر می‌کنیم می‌توانیم از آن به‌عنوان منبع، مطالبی را برداشت کنیم  مراجعه و از آن استفاده کنیم، بنابراین نقد و بررسی سند باید عالمانه صورت گیرد؛  شناخت سند‌های رقیب سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، این دید را به ما می‌دهد که بدانیم باید در چه ترازی سخن بگوییم.

جاجرمی ادامه داد: مقایسه اسناد رقبا بسیار مهم است تا  بتوانیم وجه امتیاز خود را پیدا کنیم، اگر این کار تحقق پیدا نکند چه‌بسا در زمین دشمن بازی کنیم؛ در بحث بررسی سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به‌صورت کلان، نیاز به مطالعه دقیق داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha