جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محسن رضایی

حوزه/ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تاکنون ۳ هزار واحد مسکونی آسیب دیده است، گفت: این تعداد آسیب، آمار کمی نیست، همه باید به کمک مردم مسجدسلیمان آیند و آواری از دوش مردم بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در جریان سفر به شهر زلزله‌زده مسجدسلیمان، در جلسه شورای مدیریت بحران این شهرستان حضور یافت و اظهارداشت: مسئولان باید با رفتارهای جهادی مصیبت وارده به مردم شهرستان مسجدسلیمان را کاهش دهند و اصحاب رسانه و خبرنگاران نیز با انتشار دقیق و سریع اخبار، مردم را در جریان آخرین رویدادها قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه اتفاق و حادثه بزرگی در مسجدسلیمان رخ داده است، گفت: اینکه گفته می‌شود یک حادثه کوچکی در این شهر رخ داد و کسی هم  کشته نشده تصور واقعی از این حادثه نیست، چراکه حادثه عمیق و بزرگی در شهرستان مسجدسلیمان صورت گرفته و  انتظار داریم که رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما گزارش‌های دقیق‌تری ارائه دهند.

رضایی، با بیان اینکه مشکلات مسجدسلیمان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان، قابل حل نبوده و نیاز به بهره‌گیری از ظرفیت‌های کشوری است، تصریح کرد: با توان استان مشکلات این شهرستان قابل برطرف شدن نیست و اگر دقیق اطلاع‌رسانی نشود از حمایت‌های بیرون از استان محروم می‌شویم.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳ هزار واحد مسکونی آسیب دیده است، اظهارداشت: این تعداد آسیب، آمار کمی نیست، همه باید به کمک مردم مسجدسلیمان آیند و آواری از دوش مردم بردارند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان اینکه حدود 200 واحد دامداری و پرورش ماهی بر اساس گزارش سازمان جهاد کشاورزی دچار آسیب شده‌اند، اضافه کرد: خسارت به واحدهای دامداری و پرورش ماهی ارتباط مستقیمی با اشتغال و تولید در شهرستان مسجدسلیمان دارد که باید به‌سرعت این خسارات جبران شوند.

وی در پایان اظهار کرد: مجموعه خساراتی که به خانه‌ها، اموال مردم، تجهیزات و خودروها وارد شده نشان می‌دهد یک حادثه بزرگی در این شهر اتفاق افتاده و نیاز است که همه دست به دست هم بدهیم تا  مشکلات و آسیب‌ها جبران شوند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha