چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
v

حوزه/ رئیس دانشگاه قم، با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام، گفت: برخی از جریان‌ها به دنبال ایجاد دوگانه حجاب اجباری و آزاد در کشور هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسگر دیرباز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره برگزاری اجتماع عظیم دختران انقلاب در ورزشگاه شهید شیرودی اظهار داشت: ابتدا از تمام دوستداران انقلاب که زمینه برگزاری چنین مراسم‌هایی را فراهم می‌کنند، کمال تشکر را دارم.

 وی با بیان این‌که برگزاری این اجتماع لازم و بجا است، ادامه داد: مهم این است که این‌گونه تجمع‌ها به‌گونه‌ای برگزار شود که جلوه‌ انقلابی بودن را داشته باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دیرباز تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی این اجتماع به نحوی باشد که تمامی علاقه‌مندان به فرهنگ عفاف و حجاب در این تجمع حضورداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب امروز جنگ اراده‌ها است و دشمنان نظام از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به‌نظام استفاده می‌کنند.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: علاوه بر این برخی از افراد و جریان‌ها برای انتخابات مجلس به دنبال ایجاد دوگانه‌ای حجاب اجباری و آزاد هستند که باید جلوی این اقدامات گرفته شود.

وی ادامه داد: این دوگانه‌هایی که در بین مردم ایجاد شود درنهایت انسجام و همدلی را در کشور از بین می‌برد و باید در برابر این‌گونه اقدامات بایستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دیرباز خاطرنشان کرد: باید این در جامعه تبیین شود که حجاب الزامی باحجاب اجباری کاملاً متفاوت است، اگر این مسئله تبیین شود می‌تواند اثرات مثبتی در جامعه داشته باشد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha