پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حادثه تروریستی پیرانشهر

حوزه/ در جنایت تروریستی پیرانشهر، سه نفر از پاسدارن به شهادت رسیدند و یک نفر هم زخمی شده است. قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که به زودی انتقام این شهدیان از گروهک‌های تروریستی گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه» از ارومیه، عصر سه شنبه، خودروی حامل رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) که در حال انجام ماموریت بود، در محل ورودی شهرستان پیرانشهر مورد حمله تروریست‌های کوردل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت .

در این حادثه تروریستی سه تن از رزمندگان غیور قرارگاه حمزه به نام‌های حاصل احمدی ،ستار پیروتی و امید ملازاده به شهادت رسیدند و شورش قادری نیز مجروح و به بیمارستان عارفیان ارومیه منتقل شده است و طبق آخرین اخبار حال او مساعد گزارش شده است.

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا با صدور بیانیه ای، ضمن محکوم کردن اقدام کور عناصر ضدانقلاب در به شهادت رساندن سه تن از پیشمرگانِ کرد مسلمان در پیرانشهر اعلام کرد: قطعاً به زودی، انتقام این شهدای سرافراز به دستِ عشایر هوشیار و همیشه همراه با انقلاب اسلامی و همرزمانشان، از اشرار و تروریست‌های مورد حمایت سرویس‌های جاسوسی غربی و صهیونیستی گرفته خواهد شد.

لازم به ذکر است که  شهید، سرهنگ پاسدار حاصل احمدی پیشمرگه مسلمان کرد، از افراد خوشنام و مردمی منطقه به شمار می‌رفت و سابقه ایثارگری‌هایش در مقابله با عناصر خودفروخته و گروهک‌های ضد انقلاب وابسته، بر همگان آشکار بود.

سابقه ۴۰ سال ایستادگی در مقابل اشرار و تروریست‌ها در مناطق مرزی پیرانشهر، نام این شهید والامقام را به کابوس گروهک‌های خودفروخته و خائن بدل کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha