پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همکاری دانشگاه‌های الزهرا(س) و سلطان محمد ترکیه

حوزه/ تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه الزهرا(س) و دانشگاه فاتح سلطان محمد ترکیه به منظور توسعه روابط علمی و دانشگاهی در زمینه‌های تاریخ، هنر، مطالعات زنان و علوم پایه امضاء شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه الزهرا(س) و دانشگاه فاتح سلطان محمد ترکیه با حضور انسیه  خزعلی،  بتول مشکین‌فام، نمایندگان دانشگاه الزهرا(س)، خانم بدیا تکین، مدیر روابط همکاری‌های بین‌الملل دانشگاه فاتح سلطان محمد و کوروش مقتدری، وابسته فرهنگی کشورمان در استانبول به منظور توسعه روابط علمی و دانشگاهی در زمینه‌های تاریخ، هنر، مطالعات زنان و علوم پایه میان دو دانشگاه به امضا رسید.

خانم بدیا تکین در این جلسه سخنانی در باره مفاد تفاهمنامه و فعالیت‌های علمی و آموزشی دانشگاه فاتح سلطان ایراد کرد.

خزعلی و مشکین‌فام، نمایندگان دانشگاه الزهرا(س) هم با معرفی ظرفیت‌های علمی این دانشگاه به عنوان دانشگاه اختصاصی زنان در جمهوری اسلامی ایران اظهار کردند: مفاد این تفاهمنامه در زمینه تبادل استاد و دانشجو، برگزاری دوره‌ها و رشته‌های مشترک آموزشی، برگزاری کنفرانس و سمپوزیم‌های مشترک در موضوعات تاریخ، ادبیات، علوم پایه، هنرهای اسلامی و علوم اجتماعی است.

در ادامه این نشست، در خصوص ایجاد امکان راه‌اندازی مقطع پست‌ دکتری مشترک و برگزاری نمایشگاه بانوان هنرمند گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha