سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام گواهی

حوزه/ شهدا سرمایه های فرهنگی هر جامعه اند و نباید کوچک ترین غفلتی از آنها کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین گواهی پیش ازظهر امروز درنشست بررسی و تبیین نقش حوزه های علمیه در دفاع مقدس که با حضور سازمانها و مراکز حوزوی در ساختمان مرکز مدیریت حوزه های علمیه در قم برگزار شد، گفت: تاکنون در رابطه با روحانیت کار منسجمی صورت نگرفته و این درحالی است که روحانیت قبل ازانقلاب،بعد از آن و حتی در دفاع مقدس فعالیت های بسیار زیادی برای حفظ ارزش های دینی و اسلامی انجام داده است.

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا افزود: امروز روحانیت در عراق به عنوان حشد الشعبی ظاهر می شود و جبهه مقاومت علیه اشرار و گروه های انحرافی را شکل می دهد و در همین رابطه شهدای زیادی را تقدیم می کند.

وی بیان داشت: یکی از کارهایی که در رابطه با شهدای روحانیت بر زمین مانده و غفلت شده، عدم معرفی شهدای روحانی و خدمات آنها به جامعه است. شهدا سرمایه های فرهنگی هر جامعه اند و نباید از آنها کوچک ترین غفلتی شود.

حجت الاسلام والمسلمین گواهی گفت: معرفی شهداء بزرگترین الگو برای مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است. این معرفی هم نیازمند همکاری و هم فکری همه ارگانها و سازمانها است.

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا افزود: موزه ای که در قم افتتاح می شود، باید موزه ای دارای ویژگی های خاص، ویژه و  همراه با آثار روحانیت باشد تا بتواند از همه لحاظ اثرگذار باشد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha